|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Hvor skal jeg gå ut og spise i Oslo?Drikkemeny ikke så viktig (både jeg og venninnen min skal trene tidlig dagen etter), gjerne noe litt lett-ish. Siden vi ikke skal drikke sparer vi Pjoltergeist til en annen gang, og hadde egentlig tenkt på Happolati. Men de hadde ikke bord.
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor skal jeg gå ut og spise i Oslo?Jeg er jo ingen veldig stor Nodee-fan, men har tenkt meg på den nye i Bjørvika på et tidspunkt?
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal jeg gå ut og spise i Oslo?Vi var på B53 (var det det den het tro?) for et par uker siden, veldig god mat. Og små retter, så man trenger ikke spise så mye hvis man ikke vil. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor skal jeg gå ut og spise i Oslo?Jeg gleder meg veldig til å gå på Kolonialen, men siden det er Pontus Dahlströms nye sted, er det sikkert også egentlig noe å spare til man skal drikke vin.
|
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor skal jeg gå ut og spise i Oslo?Åja, Astral har jeg også kjempelyst til å gå på!
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal jeg gå ut og spise i Oslo?Støtter Tjorven på Smalhans. Veldig hyggelig for venninnemiddag
|
![]() |
|
|