|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllupHva med en buksedress/jumpsuit? Selv om du sier at det utgår, synes jeg det er verdt et forsøk, for det finnes så utrolig mange forskjellige der ute, og mange av dem kan kles opp så de blir festfine.
|
|
|
#42 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllupHva med å se etter en bolero med halvlang erm?
|
|
|
|
#43 |
|
heimføing
|
Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllupJeg syns dere viser dyre bukser og topper (over tusen kr) når hun sier at det kanskje ikke blir brukt mer enn denne gangen. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllupSpiller det egentlig så stor rolle hva man har på seg i bryllup så lenge det er rent og litt pyntet? Det syns ihvertfall ikke jeg.
|
|
|
#45 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup
Jeg tenkte at det kanskje kunne være verd å legge litt penger i en pen bukse - den kan jo brukes ved mange anledninger, og så heller kjøpe en billigere, mer pyntet topp. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
heimføing
|
Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllupHvis Luvi er som meg, så er det muligens ikke så mange anledninger for en sånn penbukse. Men jeg bruker forsåvidt kjoler når jeg skal i selskap. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllupVile aldri gått for sort bukse/hvit bluse i bryllup. Jeg synes det er for lite pyntet. Hvis jeg skulle hatt bukse, måtte det vært noen vide i et spesielt stoff (silke) som var lyse eller mønstrede med matchende top, men det kommer jo an på dress code. Må buksene være mørke, ville jeg hatt en glam top (paljettopp eller noe annet glitrende f.eks.) til. Og superfine, høye sko/oppsatt hår/ekstravagange smykker etc. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllupSetter stor pris på alle tips og sjekker ut alle linker. Sist redigert av Luvi : 28-08-16 kl 18:55. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
heimføing
|
Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllupSlenger inn en link til: |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllupTenker at det viktigste er om du finner noe du trives i og føler deg vel i.
|
|
|
#51 |
|
heimføing
|
Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllupMin erfaring er at det er hjelp å få i butikk bare man lar være å si at det er bryllup man skal i, for da drar de fram ballkjolene med en gang. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllupUhm, ja. Jeg endte mot all formodning opp med kjole. Det hadde jeg aldri trodd. Med lekker bakgrunn for å ta bilder. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllupVeldig fin! |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllupNydelig kjole, den kledde du virkelig, sitter perfekt! |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllupDet var jo kjempelekkert! Håper du føler deg vel, du ser i hvert fall smashing ut.
|
![]() |
|
|