Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-16, 10:29   #181
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]

Opprinnelig lagt inn av Noldus, her.

Eller denne her: Hva gjør den eeegentlig?

Husker ikke hvem, men noen fikk meg til å se annerledes på den. De fikk meg til å tenke koffert! :ødelagtforalltid:

Hah! Det var den grisete agenten som vippet meg av pinnen! http://www.foreldreportalen.no/forum...&postcount=114

I denne tråden: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=74029

Gammel 14-09-16, 10:32   #182
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller denne her: Hva gjør den eeegentlig?

Husker ikke hvem, men noen fikk meg til å se annerledes på den. De fikk meg til å tenke koffert! :ødelagtforalltid:

Jeg innbiller meg at Lilleleo var involvert i å få den til å bli koffert ...

(Jeg kan ta feil, men jeg tror ikke jeg er på helt ville vidder.)

Rettelse: Det var agenten. Jaja. 1 av 2, med andre ord.

Gammel 14-09-16, 10:35   #183
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

LilleLeo er helt sikkert innblandet.

Gammel 14-09-16, 10:36   #184
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MY EYES!

Gammel 14-09-16, 10:38   #185
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

MY EYES!

Tok litt tid før jeg skjønte at du snakker koffert.

Gammel 14-09-16, 11:12   #186
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått en fin rød prikk. Det gjorde ikke litt vondt engang.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 11:15   #187
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har fått en fin rød prikk. Det gjorde ikke litt vondt engang.

Gammel 14-09-16, 11:22   #188
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hah! Det var den grisete agenten som vippet meg av pinnen! http://www.foreldreportalen.no/forum...&postcount=114

Det var den tråden eg fekk servert, då eg hadde snilla ein eg var einig med i ein diskusjon.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 12:08   #189
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid tenkt mitt om den smileyen, men var ikke klar over at jeg hadde tenkt høyt.

Vel er LL snasen, men...

MY EYES!

Yepp!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 12:13   #190
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Og der sprutet jeg cola zero utover pcen. Hjelpes. jeg har ikke tenkt på den sånn før. Nå er den øddelagt for alltid.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 12:28   #191
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kontrollpanel1.jpg (23,1 KB, 53 visninger)
Filtype: jpg kontrollpanel2.jpg (22,4 KB, 48 visninger)
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 12:31   #192
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Se!

Og se min:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kontrollpanel.jpg (20,5 KB, 216 visninger)
Gammel 14-09-16, 12:32   #193
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå skal det sies at minst en av dem er rød. Måtte rådprikke i en prikketiggetråd. :tsktsk:

Gammel 14-09-16, 12:33   #194
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg også. Jeg brukte også som snill, eller litt sånn tøysesnill, i min forumstart her, og fikk passet påskrevet nokså raskt.

Det gjorde jeg og! Fikk ikke passet påskrevet da, bare en vennlig oppfordring.
Tok den veldig bokstavelig, jeg. altså.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 12:33   #195
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

/

Gammel 14-09-16, 12:35   #196
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg googla. Er det denne?

Jeg dævver!

Legg merke til at den heter default_enig. Hva er den der enig i?

Gammel 14-09-16, 12:42   #197
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Legg merke til at den heter default_enig. Hva er den der enig i?

Enig by default = med på alt som er - gøy.

Gammel 14-09-16, 13:21   #198
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ler høyt av jukkesmiley.

Jeg knegger stort sett i stedet for å smile. RL også.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 15:22   #199
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ler høyt av jukkesmiley.

Jeg knegger stort sett i stedet for å smile. RL også.

Litt som amerikanere som sier at noe er morsomt istede for å le.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 18:48   #200
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg husker best en rød prikk jeg fikk fra Tallulah i en diskusjon om rusmisbruk - og en jeg fikk fra Safran da jeg hadde skrevet at de aller fleste fysisk sett er i stand til å begynne å jobbe igjen et halvt år etter fødselen.

Uten at jeg husker sikkert, jeg tror jeg fikk en rød av deg også i den tråden. Det er uansett en krangel jeg gjerne skulle vært foruten. Vårt erfaringsgrunnlag er fra ulike vinkler på det området.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.