Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i DAG!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 11:43   #21
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du på deg i DAG!

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

(Syk og hjemme) Olabukse med hull i rompa. Raggsokker str 44. Blekgusjefarget hettegenser. Håndkle på hodet. Fin? neppe.

God bedring. Det er ikke noe artig å være syk.

Gammel 10-10-06, 11:49   #22
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Smale jeans og omslagskjole. Vurderer fortløpende om jeg burde gå bort fra denne stilen da jeg definitivt ikke er gravid lenger (og heller ikke har formene) :vurderer:

Gammel 10-10-06, 11:50   #23
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

God bedring. Det er ikke noe artig å være syk.

Takker, men det er ikke så synd på meg, jeg har det egentlig ganske kos. Får bare ikke gå på jobb for jeg er smittsom. Og ustilig antrukket.

*avsporing, beklager*

Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:56   #24
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En stor svart t-skjorte for mannen, og hvite sokker med blå sommerfugl på ankelen. (Og lyseblå og rosa snoopytruse)

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:59   #25
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sort kjole med blomster
Sort cardigan
Brune støvletter

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 12:02   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et dongeriskjørt, med innslag av noe tweedaktig stoff.
Skjørtet er blått i grunnfarge, men har gråtoner i rutene og hvite/brune striper.
Har i tillegg blå t-skjorte, brune ullstrømpebukser og en brun cardigan.

Gammel 10-10-06, 14:16   #27
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvit singlet med paljetter i utrigningen
Hvit cardigan
Grått skjørt med "sving" til over knærne
Grå strømpebukser
Sorte støveletter

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 14:33   #28
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag har jeg sorte bukser, hvit tynn genser og en hvit litt lang topp med korte ermer over. Sorte, litt høye sko med noen hvite sømmer oppå.

Gammel 10-10-06, 14:37   #29
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke jeg er så veldig inspirerende kledd idag.
Jeg har på meg lyse dongeribukser og en 8 år gammel FilippaK-jakke i tykk ribbestrikket bomull. Den er enkel og svart med glidelås og glidelåslommer, masse brukt, og har holdt seg utrolig godt.
Og så har jeg svarte Camper-sko.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 14:42   #30
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Smale jeans, lyse boots, brun pologenser og offwhite strikkajakke med knytebelte i livet ...

Gammel 10-10-06, 15:17   #31
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Svart jeans, helt smal.
Svart og beige bredstripet genser med v-hals. Dog så utringet at har en v-halset beige t-skjorte under også.
Halskjede med sorte treperler.
Og beige brett belte utenpå genseren...

Og svarte støvletter ja.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 16:29   #32
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Smale blå jeans, brunt bredt flettebelte, hvit tynn bomullsgenser med v-hals,
brun kort skinnjakke, hvite converse sneakers og litt bling bling i ørene og armbånd. Sølvveske.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 16:35   #33
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg på meg klær. Akkurat passe til at jeg ikke fryser og at jeg ikke er for varm.

Gammel 10-10-06, 17:00   #34
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

svarte fløyel joggebukser, med prim og snørroppover lårene rød babyshop genser og ene puppen ute.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 17:22   #35
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

prim og snørr oppover lårene

JummyMummy!

Selv er jeg gørrkjedelig kledd idag, var hjemme kl. 0115 igår fra høstferie og bare vrengte meg i seng uten å åpne koffertene engang. Og sov så lenge som mulig og bare dro ut det nærmeste og beste fra skapene før jeg styrtet ut i morges.

Så det ble jeans, brun v-hals H&M genser (dyyyp v-hals ) og svarte korte Frye-boots som engang var Angeliques... og brunrutet regnkåpe fra Gap. Og reise-briefcasen min fra Mulberry i sort grov nylon for der var lommeboken min fra igår.

Vi har jo uniform på jobben så det spiller liten rolle egentlig, men liker likevel å pynte meg litt for barnehagen og den lille turen til og fra parkeringsplassen jeg *jåle*

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 17:27   #36
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg er megalite pyntet i dag
For det første er jeg inne i en forsovemegtrend , og i dag skulle jeg pakke litt mer samt vaske huset, og jobbe også da

Det ble en blå Abercrombie slags joggebukse, men litt mer ordentlig bukse alikevel og en hvit strikkegenser fra Lacoste

Da jeg var ute et par turer i dag hadde jeg mine sorte Michael Kors boots som jeg elsker og en konjakkfarget lang skinnjakke

Gammel 10-10-06, 18:01   #37
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

svarte fløyel joggebukser, med prim og snørroppover lårene rød babyshop genser og ene puppen ute.

Høres ut som meg akkurat nå. Bortsett fra primen.
Og så er min fløyelsjoggebukse brun, og hettejakka blekrosa.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 18:04   #38
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Idag var jeg på jobb. Hadde de nye høye Diesel boots på, svarte smale bukser (dem fra Sass and Bide) min Cowboy Laila jeansvest (Sass and Bide) og en langærmet hvit bluse (Sand). Derover en kort offwhite skinnjakke (Vila).

Da jeg kom hjem tog jeg mine Crocs på, og skiftet bluse og vest til en H&M spaghettitopp og Benetton bomuldsstrikkegenser.

Storebror skal til karate ikveld. Imens han holder på, skal jeg innom og trene i Elixia. Det blir H&M treningstøy all the way, i sådan noe stretch åndende lycrastof. Sykkelsko fra Shimano.

Gammel 10-10-06, 18:08   #39
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så trist at du spør
Jeg kommer nettopp hjem fra en bytur, der jeg har vært innom Zara og prøvd alle kjolene i størrelse XL. De varierte i kledelighet fra "Fortelt" og "Flodhestpysjamas" til plain ugly. Da jeg endelig fant en som ikke revnet da jeg skulle ta den av igjen så ble det til at jeg kjøpte den. I skrivende stund sitter jeg med den på, da jeg etter å ha tenkt over saken hadde kommet til at der kanskje var ankepunkter med hensyn på kledeligheten. Og ganske riktig. "Kåt budeie" var ikke det utrykket jeg var ute etter. Hope to God jeg ikke har mistet kvitteringen.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 18:17   #40
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Brun-grå ullbukser med diskret mønster, en sort skjorte med noen striper og sort v-genser og sorte tennissokker (det hører med til historien at jeg har hatt passende sko til, og at buksene er så vide og lange at ingen ser hvilke sokker jeg har på ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.