Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-16, 12:46   #581
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer

At jeg ikke ligger på ei strand i varmere strøk akkurat nå. Fint lite sol og varme her i Trøndelag. Neste år burde jeg prøve å få til en tur. Ser ut som denne ferien farer forbi uten særlig mange soldager, har to uker igjen, men været er meldt så som så.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 17-07-16, 16:11   #582
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Tenkte på denne tråden da vi ferierte i fjellet hele forrige uke.
Vi gikk en flott fjelltur, hadde god driv og var passe anpustne da det kom en haug med offroadsyklister på stien.
Vi måtte flytte oss ut i kratt og stoppe opp, dra til oss bikkja og vente til de kom forbi.
Ikke nok med det så ender flere av syklistene opp ned å gå av sykkelen og trille pga steinete terreng og vi må gå i kø bak dem.
Sikkert filleting for andre, men utrolig irtiterende for oss.
Neste gang får de trille syklene i krattet forbi meg.

Sist redigert av Guttemammis : 17-07-16 kl 16:26.
Guttemammis er ikke aktiv  
Gammel 17-07-16, 16:40   #583
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Regn, regn og REGN!

Christa er ikke aktiv  
Gammel 17-07-16, 16:58   #584
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Rot. Mitt eget er verst, for da kan jeg ikke skylde på noen.

Andre sitt rot
Mitt eget ser jeg ikke, for det kan jo bare ryddes vekk.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 17-07-16, 20:05   #585
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk som prater på kino.

Gammel 17-07-16, 22:48   #586
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

At mannen har begynt ferien og ikke jeg. Dårlig plan!

Gammel 18-07-16, 12:46   #587
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Feriehus i Danmark, ribbet for fasiliteter, samt ødelagt blandebatteri. Utleier (Novasol)visste om blandebatteriet, men unnlot å gjøre noe med det før vi klaget høylytt. Nå er det fikset, men rørleggeren tømte varmtvannstanken ved montering av nytt blandebatteri

Gammel 18-07-16, 14:24   #588
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Folk som røyker inn når de har gjester. Hjelper fint lite at man prøver å røyke ut vinduet på kjøkkenet, osen går inn den. :host: Joda, det er da deres hjem osv....

Jeg høyner med folk som røyker ute og blir sure når jeg flytter meg unna røyken fordi "Herregud - vi er jo ute!"

Det er jo ikke akkurat sånn at røyken ikke innsnevrer lungekapasiteten min bare fordi man er ute? Hallo?!

Gammel 18-07-16, 16:19   #589
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Folk som prater på kino.

Herregud, JA!

Og høy musikk på spisesteder. Hva ER poenget?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 19-07-16, 00:15   #590
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Akkurat nå ingenting. I tillegg har jeg rødvin i glasset!

Gammel 19-07-16, 00:16   #591
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Gammel 19-07-16, 00:34   #592
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Første dag på jobb etter ferien. Når jeg er så trett som jeg var i morgest oppleves det som jeg er helt følelsesmessig "flat", jeg er helt på "hva er poenget med å leve, egentlig?"-kjøret.

Men legger jeg meg tidlig i kveld? Å, neida!

Bonusirritasjon: Komme hjem og høre ungene fortelle om når de sto opp. Vet ikke hvor moderlig følelsen av å være misunnelig på sitt eget avkom er?

Gammel 19-07-16, 01:05   #593
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Irritert på meg selv fordi jeg alltid utsetter ting til siste liten.

Gammel 19-07-16, 01:20   #594
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

At en dum flue tok kveldsbad med døden til følge i mitt rødvinsglass.

Gammel 19-07-16, 01:51   #595
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

At det er så varmt om morgenen at når jeg åpner døren ut til hagen får jeg den ikke igjen uten å slamre skikkelig(UPVC dør som tydligvis utvider seg noe veldig i solsteiken).Eller, mest fordi jeg alltid glemmer meg ut ... Sikkert ikke så bra for dør og hengsler tipper jeg ...

frukt er ikke aktiv  
Gammel 19-07-16, 10:05   #596
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ryggen som krangler! Jeg har vanligvis null rygg/nakke/skulder-problemer, og er supersensitiv for sånne smerter. Er redd det er en liten låsning i bekkenet på høyre side, har hatt det før. Vil ikke til kiropraktor og sånt, det er dyrt og kjedelig!

Gammel 19-07-16, 10:58   #597
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dårlig nattesøvn

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 19-07-16, 11:05   #598
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Dårlig nattesøvn

Det glemte jeg nesten å få med! Myggstikk, varmt, helikopter, gal nabohund, fugler, urolig mage og hode, hvahardu.

Gammel 19-07-16, 11:05   #599
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At min sinnsykt solbrune hud snart er like bleik igjen..... Herlighet så fort det går vekk!

Joika er ikke aktiv  
Gammel 19-07-16, 11:23   #600
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mensen. Jeg har mensen i snitt i 6 dager, og det er vondt og bare dritt. Jeg er lei mensen. Blir jo bare verre og verre.

Anne C er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.