|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Borte
|
Sv: Om du fikk bestemme 5 usunne ting i kategorien mat som du kunne tryllet til sunneTror jeg bare hadde valgt sjokolade 5 ganger og spist mest av det.
|
|
|
#62 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Om du fikk bestemme 5 usunne ting i kategorien mat som du kunne tryllet til sunnePepsi, smågodt, vin (herunder rød, hvit, bobler) og sjokolade. Ferdig.
|
|
|
#63 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du fikk bestemme 5 usunne ting i kategorien mat som du kunne tryllet til sunneChips, dip m/rømme, pannekaker m/lønnesirup, fløte, smågodt |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Om du fikk bestemme 5 usunne ting i kategorien mat som du kunne tryllet til sunneSmør monner da veldig på kaloribudsjettet. Jeg har bare talt kalorier for å ØKE kaloriinntaket siste året, og smør er virkelig ekstremt effektivt for å få opp kaloriinnholdet. Bare så synd at hun som trenger kaloriene mest er den som liker smørsmaken minst.
|
|
|
#65 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du fikk bestemme 5 usunne ting i kategorien mat som du kunne tryllet til sunneIs, cubasjokolade og Maarud paprikapotetgull. Det beste jeg vet og spiser det selv om jeg helst burde latt være.
|
|
|
|
#66 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Om du fikk bestemme 5 usunne ting i kategorien mat som du kunne tryllet til sunneOst, brød, pasta, vin og smågodt (og MYE MER).
|
|
|
#67 |
|
Ferdiglada
Sv: Om du fikk bestemme 5 usunne ting i kategorien mat som du kunne tryllet til sunneSkjønar litt meir angåande det smøret, eg trudde det var smør på skiva dokke ville kaste vekk en plass på
|
|
|
|
#68 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Om du fikk bestemme 5 usunne ting i kategorien mat som du kunne tryllet til sunne
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Om du fikk bestemme 5 usunne ting i kategorien mat som du kunne tryllet til sunneÅh jeg hadde gitt mye for å kunne spise frukt uten å bli dårlig og stratos. Er et jeg savner.
|
|
![]() |
|
|