|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
Hvor får jeg billig stakittgjerde på min. 1 meters høyde i Oslo og omegn i dag?Noen gode tips? Beste jeg har funnet til nå er Maxbo, 490,- for Norgesstakitt 180x100, men jeg skulle gjerne hatt billigere. Gjerne brukt, har søk inne på Finn.no og har hatt det lenge, men ingen napp så langt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg billig stakittgjerde på min. 1 meters høyde i Oslo og omegn i dag?Coop OBS Bygg?
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor får jeg billig stakittgjerde på min. 1 meters høyde i Oslo og omegn i dag?Husk å sjekke om du får medlemsrabatt for f.eks. OBOS-medlemskap noen steder.
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Hvor får jeg billig stakittgjerde på min. 1 meters høyde i Oslo og omegn i dag?Har sveipet gjennom alle trevarekjedene og ikke funnet noen bedre alternativer som er på lager. Såh, da får vi bygge selv, da. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvor får jeg billig stakittgjerde på min. 1 meters høyde i Oslo og omegn i dag?Hundegård?
|
|
|
#6 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hvor får jeg billig stakittgjerde på min. 1 meters høyde i Oslo og omegn i dag?Bygge pilgjerde?
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Hvor får jeg billig stakittgjerde på min. 1 meters høyde i Oslo og omegn i dag?Jammen poppet det opp treff på Finn, så nå er jeg den stolte eieren av førti meter årsgammelt gjerde, til samme pris som tre Norgesstakittmoduler på Maxbo. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: Hvor får jeg billig stakittgjerde på min. 1 meters høyde i Oslo og omegn i dag?Så bra! (Og hvem er det som selger et årsgammelt gjerde?
|
|
|
|
#11 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hvor får jeg billig stakittgjerde på min. 1 meters høyde i Oslo og omegn i dag?
|
![]() |
|
|