|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: Å himle med øynene ... Avsporing
Tror ikke du er rar i det hele tatt.
|
|
|
#22 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Å himle med øynene ... AvsporingBra spinoff! Hvordan man oppfatter folk og hva de faktisk mener med kroppsspråket sitt, er ofte ulikt. Begynner man med å møte alle med den holdningen at de er OK folk og ta det derfra, vil lette mye i ulike sosiale settinger.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Å himle med øynene ... AvsporingJeg har ikke sett noen himle med øynene ubevisst, tror jeg.
|
|
|
#26 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å himle med øynene ... AvsporingÅ himle med øynene når folk pratet eller himler til andre personer tilstede er ufint og nedlatende. Det forveksles gjerne ikke med "rart" kroppsspråk pga usikkerhet eller sjenanse.
|
|
|
#27 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Å himle med øynene ... AvsporingKonsentrasjonsansikt kan virke avvisende. Dersom jeg blir stilt et vanskelig spørsmål som jeg må tenke over, så går jeg liksom inn i meg selv og prøver å lete etter et svar, ikke rart om man virker avvisende da.
|
|
|
#28 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Å himle med øynene ... AvsporingKnis. Det er jo deg da Trixie. Synes du kler å virke litt arrogant, hoven og oppblåst. Neida, det er ikke så ille. Og jeg er helt sikker på at det ikke er tics, mer en slags vane/uvane. På samme måte som om noen bare må vende øynene opp til en av sidene når de tenker seg om. De som kjenner deg vet jo at du er reflektert og åpen og flott. Men jeg skjønner at du ikke ønsker å gi inntrykk av å være arrogant i jobben din. Du skal se det retter seg nå som du er oppmerksom på det.
|
|
|
#29 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Å himle med øynene ... AvsporingJeg kan visstnok se arrogant ut og har et "game face" som involverer et hevet øyenbryn (et såkalt "resting bitch face"
|
|
|
#30 |
|
Epikur
|
Sv: Å himle med øynene ... AvsporingI møter og settinger der jeg skal lytte mest så sitter jeg og kommanderer meg selv: "vennlig og nøytral, vennlig og nøytral". Jeg eier ikke pokerfjes og man kan lett se om jeg morer meg, er irritert, oppgitt eller kjeder meg.
|
![]() |
|
|