Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjerringsko - hva er det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-16, 19:35   #281
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Selv går jeg ikke med joggesko til kjoler, men til det meste annet. Synes forøvrig at joggesko kan være skikkelig kult til kjole.

Kun til jogging? No way.

Gammel 15-04-16, 19:39   #282
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Når er man å anse som voksen dame?

Som en av forumets eldste antar jeg at jeg er i den kategorien.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 21:09   #283
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg går med joggesko til skjørt og noen kjoler. 50 og tror ikke jeg er kjerring (utenpå, inni mer usikker). Så det så! (Og nå kommer noen og sier at jeg ikke ser det selv. Det stemmer.)

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 21:41   #284
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker glade joggesko til alt mulig. Jeg har ben og føtter som elsker Nike Lunarglide, og har disse i flere varianter

Gammel 15-04-16, 23:04   #285
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker joggesko, Nike har så mye fint og jeg jogger ikke med alle jeg har. Jeg har svarte Skechers med memoryfoam. Bruker de dog ikke til kjole. Men til jeans.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 08:58   #286
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes egentlig det mest sikre tegnet på at man er i ferd med å bli kjerring er å lure på om alt er kjerring.

Kan man ikke bare stå støtt i det man liker, og la andre ta seg av det man ikke liker? Det er mange stiler jeg ikke fikser, det sier jo ingenting om den mentale alderen til dem som gjør det. Det største problemet for min del er massive trender som nærmest uniformerer en hel generasjon - hvis man holder seg unna det, er det ingen som kan pinpointe deg heller.

(Ja, jeg måtte tilbake for å se hva jeg hadde lirt av meg tidligere i denne tråden. )

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 09:18   #287
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker joggesko til hverdagskjoler/-skjørt nesten hver dag. Jeg er hverken kjerring eller krampaktig. Bare smashing.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 09:19   #288
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joggesko med kilehæl er en klassiker

Gammel 16-04-16, 09:52   #289
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke behov for kilehæl. Det blir så langt ned.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 10:12   #290
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes sjelden kilehæl er pent, men det er fordømt praktisk for oss som tipper bakover av overraskelse hvis man skulle få på seg lave hæler.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 16-04-16 kl 15:36.
Gammel 16-04-16, 10:28   #291
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes sjelden kilehæl er pent, men det er fordømt praktisk for oss som tipper bakover av overraskelse hvis jeg skulle få på meg lave hæler.

Jeg prøvde Storesøsters STØGGS i vinter, og seilte rundt - det var helt pussig å ikke ha NOE støtte.

Dog, kilehæl på joggesko var aldri en motebølge som traff meg

Gammel 16-04-16, 10:41   #292
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg er for ung til å bekymre meg om noe er kjerring.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 13:38   #293
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Jeg synes egentlig at joggesko til alle antrekk er det aller mest kjerringaktige. Joggesko er til jogging!

Enig. Jeg tar ikke imot motetips fra førtiåringer med skjørt, strømpis og joggesko, det ultimate "gøypåhåret" i klesveien, spør du meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 14:10   #294
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

I følge den mest trendy butikken her i byen, tar du feil, rine ☺️

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (37,3 KB, 149 visninger)

Gammel 16-04-16, 14:11   #295
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Tja

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (33,9 KB, 133 visninger)

Gammel 16-04-16, 14:13   #296
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Vel, vel

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (28,7 KB, 131 visninger)

Gammel 16-04-16, 15:06   #297
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ser det samme på bloggen til Suser i sivet også. Og de der er sikkert skikkelig in i trender.
Men nå er jeg sikkert kjerring uansett for jeg synes det er støkt med hullete og slitte olabukser på voksne damer. Dukker veldig.

Gammel 16-04-16, 15:17   #298
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Hullete olabukser passer best på yngre, ja, det er jeg enig i. Jeg har en og bruker den i båten og øytur. Blunker ikke av godt voksne som bruker det, men kan ikke si at jeg har sett mange. Noen ser jo bra ut uansett hva de drar på seg, har mest med sammensetning og attituden å gjøre.

Gammel 16-04-16, 15:28   #299
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Den nederst komboen til Teflona kunne jeg godt hatt, gitt at jeg hadde brukt så trange kjoler med asymmetrisk skjæring. Det øverste synes jeg er vel ungpike for meg. Men villet stilbrudd kan være veldig kult.

- No. 4 -
Gammel 16-04-16, 15:41   #300
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ser ikke bra ut, synes jeg. Til en så mørk kjole burde i det minste joggeskoa vært svarte.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.