Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor fornøyd hadde du blitt?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-16, 09:27   #81
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Gratulerer med dagen!!

Gammel 07-04-16, 09:28   #82
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Gratulerer med dagen.

Det er lov å kjøpe gaver til seg selv, så om jeg hadde hatt penger hadde jeg kjøpt med skalljakken jeg ønsket meg og vist den frem med stor entusiasme når jeg kom hjem "Se så fin jakke jeg fikk av Fløyel i dag!"

Evt hadde jeg opprettet en konto som het Fløyels Trompet-konto, satt inn et beløp og annonsert på samme måte, gitt kontonr til mannen i samme slengen.

Gammel 07-04-16, 09:34   #83
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er ikkje lette altså. Til bursdag eit år fekk eg eit nydelig armband i kvitt gull med diamantar. Då hadde eg "sutra" nokre år fordi eg fekk så upersonlige gåver. Så eg blei veldig glad. Heilt til eg fann ut at det var søstera hans som hadde henta han, sagt at no må Tussa få ei skikkelig gave, kjørt han til gullsmeden, peika på armbandet og han betalte.

Det ER virkelig tanken som teller.

Gratulerer med dagen!

Gammel 07-04-16, 09:40   #84
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med dagen. Dårlig gave.
Gi han et års forbruk av micropopcorn, og heng opp et skilt ved microen DIN der det står han kan leie den for 50,- kr pr 2 minutt. (Det er vel akkurat litt for lite tid til å få poppet ferdig en pose. )

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 10:05   #85
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med dagen!

Jeg hadde kjøpt meg en skalljakke og brukt microen til å varme middag to ganger i året.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 10:08   #86
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer så masse med dagen din Jeg synes du skal kjøpe mannen din en trompet i bursdagsgave .

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 10:38   #87
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer med dagen!

Jeg fikk fjernkontroll som kunne brukes til tv, get boks og dvd of forsterker et år! Kjempe nedtur. Regifta den til han som farsdagsgave like etterpå. vi bruker den hver dag og jeg er veldig gla for at vi har den, men ville ikke ha den som bursdagsgave.

Til jul et år fikk jeg et smykke, vi hadde vært å kikket på diverse i lag som jeg ønsket meg. Når vi var på gulsmeden var han selvfølgelig opptatt i telefonen og kjøpte feil smykke etterpå. :-(

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 11:17   #88
Ellisiv

Ellisiv sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fniiiiz... Jeg fikk ipad av min mann da det var helt nytt og jeg ikke visste hva det var engang. Og spurte hva i alle dager jeg skulle bruke den der forvokste telefonen til. Jeg var skikkelig utakknemlig.

Spol fram noen år og jeg er på min andre ipad, den første ble utslitt. :-)

Når det er sagt: mikrobølgeovn hadde jeg blitt sur hvis jeg hadde fått uten å ønske meg. Kjøp deg en jakke du, og gratulerer med dagen!

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 11:27   #89
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker at man ikke kan bestille gaver, MEN jeg mener at en mikro bør man faktisk være enig om at man trenger i det minste. Jeg hadde blitt dritsur over å få en mikro for det vil jeg faktisk ikke ha.

Gratulerer med dagen!

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 11:30   #90
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer med dagen!

Jeg har også en mann som er virkelig elendig på gaver. Ikke bare det, men han vil ikke høre på mine (meget detaljerte) ønskelister heller, han kjøper heller noe han tror jeg ønsker meg, eller som han syns jeg bør ønske meg. Noen ganger treffer han, men som regel ikke.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 11:32   #91
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen må selvsagt få trompet!

Gammel 07-04-16, 11:42   #92
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Mannen må selvsagt få trompet!

Jeg hadde blitt kjempesur for micro, for det bruker jeg virkelig aldri og vi har det heller ikke.

Hadde kjøpt en hel kasse micropopcorn i bursdagsgave til mannen som takk for sist, tror jeg .

Gammel 07-04-16, 11:54   #93
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir altså ikke SUR for en gave Mannen og ungene kommer hjem med, samme hvor underlig det er. Det er VANSKELIG å kjøpe gaver. Noen ganger får man jernteppe, noen ganger synes ungene et eller annet er en gullidé, og i det hele tatt.

Jeg hadde blitt sur om bursdag eller lignende bare hadde blitt glemt og ignorert, men jeg blir ikke sur over at hverken gaver eller type markering ikke er akkurat hva jeg hadde valgt selv. Hvordan i alle dager skulle jeg da kunne lært ungene å ikke være bortskjemte og utakknemlig?

Vil man ikke ha en micro, så bytter man microen. Og så fniser man litt av rar mann og rare unger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 12:09   #94
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg blir altså ikke SUR for en gave Mannen og ungene kommer hjem med, samme hvor underlig det er. Det er VANSKELIG å kjøpe gaver. Noen ganger får man jernteppe, noen ganger synes ungene et eller annet er en gullidé, og i det hele tatt.

Jeg hadde blitt sur om bursdag eller lignende bare hadde blitt glemt og ignorert, men jeg blir ikke sur over at hverken gaver eller type markering ikke er akkurat hva jeg hadde valgt selv. Hvordan i alle dager skulle jeg da kunne lært ungene å ikke være bortskjemte og utakknemlig?

Vil man ikke ha en micro, så bytter man microen. Og så fniser man litt av rar mann og rare unger.

Akkurat dette.

Gammel 07-04-16, 12:18   #95
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Men man blir jo ikke sur over å få en gave? Man blir skuffa over å ikke føle seg sett, over at den som liksom skal bry seg mest om deg ikke viser den minste interesse for hva DU er interessert i og bryr deg om. Det blir noe annet, tenker jeg.

Sånn til sammenlikning, så ønska jeg meg en elektrisk Bialettikanne for å kunne lage god kaffe på jobb. Forrige bursdag fikk jeg en vanlig Bialettikanne. Jeg smilte og sa takk og blei glad for at mannen lytter til hva jeg ønsker meg. At jeg blei littegranne skuffa prøvde jeg å ikke vise - jeg får nemlig ikke brukt den på jobb, siden jeg ikke har tilgjengelig kokeplate, og her hjemme drikker jeg jo heller kaffe fra espressomaskin. Jeg tenker den kanskje kan bo på hytta, når ungene er store nok til å være med dit igjen. Da hadde han i alle fall prøvd, og sjøl om gaven ikke var helt innertier, så blei jeg jo aller mest oppriktig glad for den. Å få noe som ikke er til deg, det blir noe ganske annet.

Gammel 07-04-16, 12:19   #96
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo ikke så mye «underlig» som «svært lite omtenksomt og lydhørt». Hos oss er bursdag stor fest og masse stas, både for voksne og barn, og det er en del av pakka å tenke litt nøye over hva man gir i gave. En uønsket mikrobølgeovn ville brutt den lokale bursdagskontrakten, rett og slett.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 12:20   #97
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

En micro?

Jeg hadde blitt drittsur! Lenge! Veldig lenge!!!

Det agenten sa. Greit og enkelt.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 12:24   #98
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det er jo ikke så mye «underlig» som «svært lite omtenksomt og lydhørt». Hos oss er bursdag stor fest og masse stas, både for voksne og barn, og det er en del av pakka å tenke litt nøye over hva man gir i gave. En uønsket mikrobølgeovn ville brutt den lokale bursdagskontrakten, rett og slett.

Vi er ikke der i det hele tatt. Men det høres i grunnen fint ut, jeg skulle ønske jeg var litt mer sånn at jeg elsket fest og høytider, og oppriktig gledet meg til jul.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 12:28   #99
Novla

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Men man blir jo ikke sur over å få en gave? Man blir skuffa over å ikke føle seg sett, over at den som liksom skal bry seg mest om deg ikke viser den minste interesse for hva DU er interessert i og bryr deg om. Det blir noe annet, tenker jeg.

En helt "feil" gave kan være helt riktig om jeg ser at giveren har hatt en tanke bak, og har anstrengt seg for å finne noe som vedkommende tror jeg kan bli glad for. Det er ikke bare en klisjé at det er tanken som teller, altså.

Gammel 07-04-16, 12:29   #100
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Hver borg sitt lovverk, så klart. :shrug:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:25.