|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Epikur
|
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Jeg tror han vil like Hawksmoor, de har kule "drinker" også, veldig stas.
|
|
|
#22 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Jeg har hatt med 7-åring på Hawksmoor, og det fungerte brillefint. Hun likte maten godt. Det var jo rent og mørt kjøtt. Så bestilte jeg tilbehør som jeg syntes var kult.
|
|
|
|
#24 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Jamies Italian ved Covent Garden funket fint for min niåring med sukkerkick og lopper i rævva.
|
|
|
|
#25 |
|
kamerat
|
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Min niåring ble matforgiftet på Yo! i vår.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Jamies Italian i Covent Garden er passe uformelt, og med veldig god mat til liten og stor. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?
Jeg tenkte også på meze; kan anbefale Fairuz i Blandford Street, eller Tas, som har flere avdelinger rundt i byen. Nydelig mat, uformelt og hyggelig, og om man går for meze kan jo den sære velge og vrake litt.
|
|
|
#28 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Texas Embassy Cantina like ved Trafalgar Square var en stor hit hos mine. Texmex-mat. Vi koste oss.
|
|
|
#29 |
|
Introvert textrovert
|
hamburger i LondonJeg leste om en hsmburgerkjede her inne. I London. Men nå finner jeg ikke tråden. Noen som tror de vet hva jeg leste ...?
|
|
|
#32 |
|
superbruker
|
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Rainforest utgikk med høye kneløft for min gutt i hvert fall. Han likte Hard rock cafe. Det ble dessverre mye McDonald's. Trygt og godt for en gutt med Asperger langt hjemmefra. Noen kameler må man svelge.
|
|
|
#33 |
|
Textrovert
|
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Jeg har nevnt Handmade Burger. Veldig bra! I alle fall da vi var der i 2014.
|
|
|
#34 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Gourmet Burger Kitchen har jeg nevnt, kjede, men gode burgere, mange varianter og godt tilbehør.
|
|
|
#35 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Berre smette inn for å seie at Rainforest kanskje er den fælaste, mest overprisa restauranten eg nokon gong har vore på. Avbefalast.
|
|
|
|
#36 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Det ble ikke burger der, det ble en tilfeldig italiensk. Barna liker pizza.
|
![]() |
|
|