|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Praktiske tips og råd; Parque Cristobal på TenerifeDet er noen år siden jeg var på Tenerife, men vi likte både Loro Park og Siam Park. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Praktiske tips og råd; Parque Cristobal på TenerifeMen 72 er helt ved bassengkanten. Der er det mye støy og aktivitet. Jeg vil tro man ikke har noe særlig følelse av egenferie der altså.
|
|
|
#25 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Praktiske tips og råd; Parque Cristobal på Tenerife
Ja, jeg er enig i det. Jeg var glad vi ikke bodde rett rundt bassenget, for leilighetene ligger veldig tett på. Om døren stod åpen så man rett inn i mange av leilighetene.
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Praktiske tips og råd; Parque Cristobal på TenerifeVi syntes 72 var helt perfekt, men vi likte oss ved basseng og syntes de veldig skjermede leilighetene hadde døll plassering. De i følget vårt som bodde mer skjermet holdt seg hos oss. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
utfordrer ikke
![]() ![]() ![]() |
Sv: Praktiske tips og råd; Parque Cristobal på TenerifeUff, nei, beklager, jeg har aldri bodd der. Vi er så lite opptatt av hvor sola er fordi vi flytter oss mellom de ulike leilighetene siden vi har vært så mange. Men de ligger bra til når det gjelder restaurant, barneområdet, basseng osv.
|
|
|
#28 |
|
I mål
|
Sv: Praktiske tips og råd; Parque Cristobal på TenerifeHm, 96, 121, 122, 124 eller 125? Mannen har gitt meg helt opp og synes jeg bare bør bestemme meg. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
I mål
|
Tror vi prøver noe litt mindre fredelig |
|
|
|
|
|
#31 |
|
utfordrer ikke
![]() ![]() ![]() |
Sv: Praktiske tips og råd; Parque Cristobal på TenerifeI 151 bodde reisefølget vårt i fjor. Veldig fint der. Mener det var godt med sol på ettermiddagen.
|
|
|
#32 |
|
I mål
|
Sv: Praktiske tips og råd; Parque Cristobal på TenerifeJeg gikk for 151. Hadde vi bare hatt med storebror, ville det vært attraktivt å være enda nærmere basseng for han kunne stukket og badet alene, men lillesøster må uansett ha følge, og vi har jo også enda en som sikkert trenger en tur |
|
|
|
|
|
#34 |
|
utfordrer ikke
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#35 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Praktiske tips og råd; Parque Cristobal på TenerifeForeldrene mine bodde i 129 ifjor og det var veldig fint. Litt som Baktus' balkong inne i munnen til Jens, med utsikt over alle de andre tennene. De hadde tilogmed sjøutsikt, noe de ikke hadde regnet med å få.
|
|
|
#36 |
|
I mål
|
Stemmer, det er sikkert det prikken betyr. Ja, vi har tittet på bilder og sett balkongen, og den er ikke på bakkeplan. Det var en av mine motiver for å skifte. Lillebror er ikke så mobil ennå så han kan ikke klatre på den tiden, om han hadde kunne det hadde jeg valgt bakkeplan. Storebror så bare at det var nær bassenget.
Ja, jeg fant et bilde med utsikt fra 128. 128 og 129 var opptatt, men 125 er jo rimelig nær selv om den er snudd en annen vei. 124 er sånn sett mer "åpen", men 125 noe mer skjermet ift basseng. Tror jeg. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Boler'o?
Sv: Praktiske tips og råd; Parque Cristobal på Tenerife129 har bare ett soverom, så jeg tror den utgår for dere uansett
|
|
|
#38 |
|
I mål
|
Stemmer ja, det er derfor vi ikke får den opp som et alternativ. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Boler'o?
Sv: Praktiske tips og råd; Parque Cristobal på TenerifeI totally get you!
|
![]() |
|
|