Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-16, 23:05   #21
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Jeg ville også vurdert å bytte plass for servant og badekar, syns det ser litt trangt ut for servanten.

Enig. På bad nr2 ville jeg hatt badekar på veggen mot gangen og servantskapet vedsiden av do. Tror jeg. Eller byttet plassering av badekar og servantskap.

Sist redigert av Blåbær : 27-01-16 kl 23:16.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 23:12   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hva valgte du da? Dusjkabinett? Jeg tenker også at det er lurt, bare at jeg synes det er så stygt, og da mister vi muligheten til å folde dusjdørene innover.

Og hva kom oppussingen på?

Fikk tilbud fra Comfort på kr 185 000. Nå har jeg summert opp alt og det ser ut til at det kom på 205 789 kr. Jeg har en følelse av at det er noe jeg har glemt nå (ikke fant kvitteringene på). Det er da med maling av døren i stedet for å kjøpe ny, knagger, dorullholder på vegg og håndkleholder (kjøpt hos Comfort, montert gratis, ikke billigste sort men heller ikke dyreste).

Gammel 27-01-16, 23:14   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er noe sånt vi tipper det minste badet kommer på ja. Vi tenker 450' for begge.

Nå fikk jeg meldingene dine, det ser bra ut!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 23:20   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Er noe sånt vi tipper det minste badet kommer på ja. Vi tenker 450' for begge.

Nå fikk jeg meldingene dine, det ser bra ut!

Veldig likt ditt bad synes jeg, bare speilvendt. Var ikke rom for å gjøre mye annerledes der.

Lurer på om ikke Stine-mor brukte Comfort i din by til å fikse sitt bad. Det tok visst mye lenger tid, så sjekk litt med henne også.

Jeg valgte helt enkle fliser hos Modena, tok dem ut der og så hentet bare Comfort hos dem. Alt i alt brukte jeg svært så liten tid på å bestemme meg for badet fordi det var såpass lite.

Har som sagt Linn bad. Innredningen (skap/skuffer) heter Ingrid. Fronten kan byttes ut i annen farge, kan godt hende det blir gjort en gang. Den rød er tøff synes jeg, likeså den sorte.

Gammel 28-01-16, 11:02   #25
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Veldig likt ditt bad synes jeg, bare speilvendt. Var ikke rom for å gjøre mye annerledes der.

Lurer på om ikke Stine-mor brukte Comfort i din by til å fikse sitt bad. Det tok visst mye lenger tid, så sjekk litt med henne også.

Jeg valgte helt enkle fliser hos Modena, tok dem ut der og så hentet bare Comfort hos dem. Alt i alt brukte jeg svært så liten tid på å bestemme meg for badet fordi det var såpass lite.

Har som sagt Linn bad. Innredningen (skap/skuffer) heter Ingrid. Fronten kan byttes ut i annen farge, kan godt hende det blir gjort en gang. Den rød er tøff synes jeg, likeså den sorte.

Blir nok enkelt og greit her også, er på en måte ikke så mye man får gjort med så lite bad. Jeg bare gleder meg til å få to skikkelige bad, i stedet for det gamle rælet vi har nå (dvs. et toalettrom, et rom med badekar og et rom med dusj ).

minibolle mai 2012
Gammel 28-01-16, 11:54   #26
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Vi har finmålt litt mer på badet nede og funnet ut at vi går for 160 eller 170 badekar med 80 cm bredde til å begynne med, så får vi bytte til en dusjlabyrint etterhvert (samme bredde ut fra veggen, så mulighet for å få skjult skruehullene til dusjveggen som hører til badekaret.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bad_nede_3D_dusjlabyrint.JPG (27,4 KB, 22 visninger)
Filtype: jpg bad_nede_planløsning_dusjlabyrint.JPG (52,6 KB, 22 visninger)
minibolle mai 2012
Gammel 28-01-16, 23:12   #27
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Vi har badekar med dusjvegg og det funker bra, og jeg vil ikke bytte ut badekar selvom det ikke brukes så mye. Men det er ikke noe plassproblem på badet da.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-16, 14:08   #28
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Ajajaj, nå er pengene mer eller mindre i boks og jeg har sendt ut ørten forespørsler om pristilbud! skremt:

Jeg er veldig spent på dette, men gleder meg villt og uhemmet til vi (forhåpentligvis) i løpet av året (pessimistisk planlegger) har to splitter nye bad.

minibolle mai 2012
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:30.