|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tankefull
|
Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad
Enig. På bad nr2 ville jeg hatt badekar på veggen mot gangen og servantskapet vedsiden av do. Tror jeg. Eller byttet plassering av badekar og servantskap.
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08. Sist redigert av Blåbær : 27-01-16 kl 23:16. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fikk tilbud fra Comfort på kr 185 000. Nå har jeg summert opp alt og det ser ut til at det kom på 205 789 kr. Jeg har en følelse av at det er noe jeg har glemt nå (ikke fant kvitteringene på). Det er da med maling av døren i stedet for å kjøpe ny, knagger, dorullholder på vegg og håndkleholder (kjøpt hos Comfort, montert gratis, ikke billigste sort men heller ikke dyreste).
|
|
|
#23 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebadEr noe sånt vi tipper det minste badet kommer på ja. Vi tenker 450' for begge.
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Veldig likt ditt bad synes jeg, bare speilvendt. Var ikke rom for å gjøre mye annerledes der.
|
|
|
#25 |
|
Har bakt søte kaker
|
Blir nok enkelt og greit her også, er på en måte ikke så mye man får gjort med så lite bad. Jeg bare gleder meg til å få to skikkelige bad, i stedet for det gamle rælet vi har nå (dvs. et toalettrom, et rom med badekar og et rom med dusj
|
|
|
#26 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebadVi har finmålt litt mer på badet nede og funnet ut at vi går for 160 eller 170 badekar med 80 cm bredde til å begynne med, så får vi bytte til en dusjlabyrint etterhvert (samme bredde ut fra veggen, så mulighet for å få skjult skruehullene til dusjveggen som hører til badekaret.
|
|
|
#27 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebadVi har badekar med dusjvegg og det funker bra, og jeg vil ikke bytte ut badekar selvom det ikke brukes så mye. Men det er ikke noe plassproblem på badet da.
|
|
|
#28 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebadAjajaj, nå er pengene mer eller mindre i boks og jeg har sendt ut ørten forespørsler om pristilbud!
|
![]() |
|
|