Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegave til datter 7 år

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-15, 23:05   #21
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Julegave til datter 7 år

Til jenta på 7 blir det elektrisk piano fra oss. Ellers får hun robot hund, Lego friends, kunstløpsskøyter, bøker, puslespill, Ty bamser, ski, tegnebok for voksne, fargeblyanter, veske.

Jeg handler for de fleste i slekta, derfor vet jeg hva hun får for det meste. Dette var ting som stod på ønskelista (bortsett fra ski). Ellers har hun ønsket seg pengeskap med kode, Bratz, møbler til Lundby hus, symaskin, hobbyting. Og mye mer som jeg ikke kommer på.

Gammel 21-12-15, 23:33   #22
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jente 8 her, lego friends turnébuss, Bratz, klær, sin første mobil (en rimelig Huawei), en sånn fugl som kan ta opp og herme det man sier, speil til rommet. Hun ønsker seg også nytt pennal.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-15, 23:41   #23
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Han får sommerdunjakke fra Isbjørn av Svigermor. Det er et lurt plagg, synes jeg.

Veldig!

Gammel 22-12-15, 16:39   #24
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Enda ikke funnet noe, det er komplett krise!

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-15, 21:55   #25
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Trenger hun noe? Kan du huske hun har sagt hun ønsker seg noe hvis dere har vært i en butikk? Har hun noen hobbyer?

Gammel 22-12-15, 22:13   #26
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Trenger hun noe? Kan du huske hun har sagt hun ønsker seg noe hvis dere har vært i en butikk? Har hun noen hobbyer?

Trenger ingenting, ønsker seg forsåvidt Lego så det kommer jeg nok til å kjøpe, men kan ikke "bare" få Lego, ikke det at vi bryr oss om at de skal få 100% likt i kr så blir det litt galt når broren får Lego Mindstorm til rundt 3000kr kan vi ikke gi henne ett sett liksom, vi har i tillegg 750kr fra mormor og morfar som må brukes "fornuftig" slik at det ikke blir enda surere der i fra.

Vet jeg lager problemene selv men i år er det virkelig håpløst.

Gammel 22-12-15, 22:14   #27
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde ikke brydd meg om å jevne ut bare fordi. Om hun har alt hun trenger og du strever med å finne noe å kjøpe i julegave til henne, kjøper du den Legoen hun ønsker seg og ferdig med det. Det der jevner seg ut på sikt uansett, tenker nå jeg...

Gammel 22-12-15, 22:19   #28
Cumulus

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan hun ikke få penger? Jenta vår gjør det når hun ikke ønsker seg noe. Putter det på sparebøssa og kjøper seg gjerne klær.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-15, 22:21   #29
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Kan hun ikke få penger? Jenta vår gjør det når hun ikke ønsker seg noe. Putter det på sparebøssa og kjøper seg gjerne klær.

Det er gave som er viktig! Det viktigste har jeg fått ordnet og det var ønsket til julenissen. Det var Lego Friends klokke så den redder nok julen uansett.

Gammel 22-12-15, 22:24   #30
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Min får en Furby i år. Jeg synes det er supertøysete, men "alle vennene" har, og siden jeg aldri hadde noe som var poppis selv, så gav jeg visst etter. Men poenget var at kanskje det kan være noe som er pop hos dere også?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-15, 22:29   #31
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Liker hun teater, danseforestillingeller konsert kanskje? Jeg har ofte gitt opplevelser og det blir tatt godt imot.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-15, 22:39   #32
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Vår 8-åring får billetter til Disney on Ice (sammen med broren, rullesko, My Little Pony-former til Play Doh, plusplus og Bemo kosebamse.

Gammel 22-12-15, 22:52   #33
millact

Standard

Årskort til Vitenfabrikken eller noe sånt?

Et litt finere klesplagg du normalt ikke ville kjøpt til henne? Har hun koffert? Kikkert? Noe turutstyr? Min på lik alder fikk walkie talkie til bursdagen. De har vært populære.
Et nytt brettspill? Kosedag på shopping og kafe etter nyttår? Noe sportsutstyr?

Gammel 22-12-15, 22:53   #34
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Min får en Furby i år. Jeg synes det er supertøysete, men "alle vennene" har, og siden jeg aldri hadde noe som var poppis selv, så gav jeg visst etter. Men poenget var at kanskje det kan være noe som er pop hos dere også?

Min på syv (gutt) får noen "laserpistoler". Han har aldri hatt pistol før (fikk riktignok i høst i bursdagsgave av gutt i klassen) fordi jeg har vært helt imot det. Jeg er fortsatt i mot, men har nå gitt litt etter og tror han kommer til å ha mye glede av det utendørs med en kamerat.

Gammel 22-12-15, 23:44   #35
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Lego friends, en av de populære fargebøkene og nye farger og tusjer fra oss. Johaug votter og noe annet friluft fra mormor og morfar. Jeg er i mål tenker jeg.

Gammel 22-12-15, 23:49   #36
millact

Standard

Det høres veldig bra ut, Frøy! Jeg har forresten en 10-åring som ønsker seg slike Johaug votter (men hun får dem neppe).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.