|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegave til datter 7 årTil jenta på 7 blir det elektrisk piano fra oss. Ellers får hun robot hund, Lego friends, kunstløpsskøyter, bøker, puslespill, Ty bamser, ski, tegnebok for voksne, fargeblyanter, veske.
|
|
|
#22 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegave til datter 7 årJente 8 her, lego friends turnébuss, Bratz, klær, sin første mobil (en rimelig Huawei), en sånn fugl som kan ta opp og herme det man sier, speil til rommet. Hun ønsker seg også nytt pennal. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Julegave til datter 7 år
Trenger hun noe? Kan du huske hun har sagt hun ønsker seg noe hvis dere har vært i en butikk? Har hun noen hobbyer?
|
|
|
#26 |
|
I endring
|
Trenger ingenting, ønsker seg forsåvidt Lego så det kommer jeg nok til å kjøpe, men kan ikke "bare" få Lego, ikke det at vi bryr oss om at de skal få 100% likt i kr så blir det litt galt når broren får Lego Mindstorm til rundt 3000kr kan vi ikke gi henne ett sett liksom, vi har i tillegg 750kr fra mormor og morfar som må brukes "fornuftig" slik at det ikke blir enda surere der i fra.
|
|
|
#27 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Julegave til datter 7 årJeg hadde ikke brydd meg om å jevne ut bare fordi. Om hun har alt hun trenger og du strever med å finne noe å kjøpe i julegave til henne, kjøper du den Legoen hun ønsker seg og ferdig med det. Det der jevner seg ut på sikt uansett, tenker nå jeg...
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegave til datter 7 årKan hun ikke få penger? Jenta vår gjør det når hun ikke ønsker seg noe. Putter det på sparebøssa og kjøper seg gjerne klær. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
I endring
|
Det er gave som er viktig! Det viktigste har jeg fått ordnet og det var ønsket til julenissen. Det var Lego Friends klokke så den redder nok julen uansett.
|
|
|
#30 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Julegave til datter 7 årMin får en Furby i år. Jeg synes det er supertøysete, men "alle vennene" har, og siden jeg aldri hadde noe som var poppis selv, så gav jeg visst etter. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Liker hun teater, danseforestillingeller konsert kanskje |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Tatt på
|
Sv: Julegave til datter 7 årVår 8-åring får billetter til Disney on Ice (sammen med broren, rullesko, My Little Pony-former til Play Doh, plusplus og Bemo kosebamse.
|
|
|
#33 |
|
Sv: Julegave til datter 7 årÅrskort til Vitenfabrikken eller noe sånt?
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
#35 |
|
I endring
|
Sv: Julegave til datter 7 årLego friends, en av de populære fargebøkene og nye farger og tusjer fra oss. Johaug votter og noe annet friluft fra mormor og morfar. Jeg er i mål tenker jeg.
|
|
|
#36 |
|
Sv: Julegave til datter 7 årDet høres veldig bra ut, Frøy! Jeg har forresten en 10-åring som ønsker seg slike Johaug votter (men hun får dem neppe).
|
![]() |
|
|