|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Har du kunstig juletre? | |||
Ja, og det er jeg veldig fornøyd med! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
87 | 46,03% |
Ja, men det er bare fordi vi må - jeg liker det ikke |
13 | 6,88% |
Nei, men jeg vurderer å kjøpe det |
25 | 13,23% |
Nei, og det vil jeg heller aldri ha |
62 | 32,80% |
Har verken ekte eller kunstig juletre |
2 | 1,06% |
Deltakere: 189. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du kunstig juletre?Nei, vi har helt garantert grantre så lenge gubben ordner. Han og gutta kjøper tre + nek. Det er en bonde fra Hadeland som står på skolen her hvert år. Kjøper alltid av han.
![]() |
#62 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Har du kunstig juletre?Egentlig vil jeg ha sedertre hvert år. Men de liker seg ikke inne, ser det ut til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Har du kunstig juletre?Alternativ juletrepynt til dere med kunstig tre |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
maler
|
![]() Sv: Har du kunstig juletre?Vi har. Hovedsaklig fordi vi kjenner endel folk som er allergiske, inkludert svigermor. Når jeg først har fått kunstig tre i hus er jeg ganske fornøyd med det også.
![]() |
#67 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har du kunstig juletre?
![]() |
#69 |
By the Sea
|
![]() Sv: Har du kunstig juletre?Vel, hos oss ble det selvhogst av juletre i år, og vi er riktig så fornøyde!
![]() |
#70 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du kunstig juletre?Jeg er vokst opp med kunstig juletre, men har bare hatt ekte vare i eget hus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Har du kunstig juletre?Dette er treet vårt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 21-12-15 kl 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du kunstig juletre?Har du byttet ut det fine maksimalistjuletreet med et usynlig minimalisttre, pøblis?
![]() |
#73 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du kunstig juletre?Vil ha ekte tre. Om nokon i familien skulle verte allergisk revurderer eg sjølvsagt valet.
![]() |
#74 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg får ikke til å laste opp det fine bildet mitt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Har du kunstig juletre?Vi hadde plasttre i mange år pga allergi. Men siden ingen reagerte selv om vi var masse hos svigers med ekte tre, så prøvde vi oss på ekte i fjor. Konklusjonen er vel at allergien mest sannsynlig er vokst ifra.
![]() |
#76 |
Pauset
|
![]() Sv: Har du kunstig juletre?Vurderer å kjøpe, da jeg er allergisk. Men jeg er kresen på kunstige trær - det eneste jeg kunne tenke meg, koster 5600 kr. Men - med ti års garanti (og en sannsynlig levetid som er langt lengre enn det igjen) på det kunstige treet, har jeg jo fort spart inn de pengene når ei edelgran som kastes ut etter ti dager koster 650 kr... |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Vi har heller aldri hatt store problemer med nåledryss når vi har skaffet tre ved selvhogst siste helga før jul. I fjor, derimot, måtte vi kjøpe tre på torget, da vi ikke kom oss ut av byen og til juletregården pga bilhavari. Det var en helt annen historie.
![]() |
#78 |
Borte
|
![]() Sv: Har du kunstig juletre?Vi kan heldigvis ha ekte gran og det er jeg så glad for. Vanlig norsk gran lukter så godt av jul.
![]() |
#79 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Har du kunstig juletre?Det overrasker meg faktisk litt hvor mange som har kunstig tre. Jeg visste at det var mange, men trodde ikke det var så mange. Om en generasjon eller så er det vel like eksotisk med ekte tre som det er nå med levende lys på treet.
![]() |
#80 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du kunstig juletre?Jeg begynte å reagere på juletreet ifjor (har astma og allergi). Så vi har kjøpt kunstig. Det ser faktisk ikke så verst ut |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|