Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ufattelig dårlig service hos baker Samson

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-07, 22:14   #61
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ufattelig dårlig service hos baker Samson

Jeg purret på Samson i forgårs og sa at jeg fortsatt ventet på penger for erstatningskaken jeg måtte kjøpe hos nabobakeriet. I dag kom pengene inn på konto, sammen med en bortforklaring fra ledelsen. Aldri aldri mer Samson.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 22:45   #62
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Dette var hårreisende lesning og hysteriske bilder! Bra at du har fått erstatning for kaka du måtte kjøpe hos nabobakeren, zol.

Samson kommer jeg til å ligge unna jeg også, holder meg til svigermor når det gjelder kaker. Utrolig at konditoriet som LilleLeo bestilte fra kunne finne på å levere fra seg en sånn kake. Det går jo på yrkesstoltheten løs, de aller fleste ville klart å pynte en dåpskake penere enn det. Mener jeg da. Selv en akademiker som meg har klart det (dog tar det lang tid og er veldig fristende å få noen andre, en konditor for eksempel, til å gjøre det for meg...)

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 21:10   #63
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ja, jøss. Det var dårlige greier til å være levert fra et konditori. Elendig service også. Dere burde ringt en avis. Om sommeren er det vel mindre å skrive om så kanskje en eller annen avis vil ha dette i bakhånd??!! Det er iallefall fortjent!

Gammel 14-06-07, 22:25   #64
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jepp, tråden ble på ganske mange sider på NM. Jeg fikk aldri kompensasjon for en skit. Sånn lagde de kaker, og hadde ikke fått noen klager. Yeah, right. Som om at de hadde fortalt meg det anyways. Jeg var så sint at jeg satt og skreik til hovedmannen i telefonen. Jeg fikk jo virkelig ikke det jeg skulle ha, men det fikk ikke hjelpe. Om jeg ikke likte den var det mitt problem.

Det stemmer i hvert fall at det er sånn de lager kaker.
Jeg har aldri likt kakene de lager der, synes det er en veldig spesiell smak på de. Men så er min kjære av en annen oppfatning så han bestilte bryllupskaken vår der. Det var ikke helt sånn jeg hadde ønsket at bryllupskaken vår skulle se ut, synes faktisk at den kan vel minne litt om dåpskaken til LilleLeo.
Litt dårlig bilde, men dere får i hvert fall en liten pekepinn.

Gammel 14-06-07, 23:08   #65
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 14-06-07, 23:23   #66
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å hjelpe meg.... :vondt i øynene:

Her gjaldt det tydeligvis å bruke alt man hadde av forskjellig pynt.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-07, 00:09   #67
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Hjelpes, den var stygg!!!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-07, 00:12   #68
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men her var det i allefall pynt. Den kaken jeg refererte til var all pynt avglemt

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-07, 00:17   #69
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Men her var det i allefall pynt. Den kaken jeg refererte til var all pynt avglemt

De hade nok ikke glemt det. De hadde bare brukt opp hele pyntelageret på denne kaka.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-07, 00:31   #70
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Mer for penga, vettu.

Nei, for en glorete kake. Altfor mye av det gode pluss litt til. Hva er egentlig greia med de norske flaggene?

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-07, 01:05   #71
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Carolina: Denne var jo faktisk hakket styggere enn dåpskaken vår. Det var pokker ikke vanskelig å se at de stammer fra samme bakeri.

Gammel 15-06-07, 01:06   #72
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å himmel for en kake Carolin!

:enda godt vi ikke har bestilt kake derfra:

Gammel 15-06-07, 01:22   #73
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Carolina: Denne var jo faktisk hakket styggere enn dåpskaken vår. Det var pokker ikke vanskelig å se at de stammer fra samme bakeri.

Det er en grunn til at jeg aldri har vist frem bilder av kaken vår før, men hvis det får dåpskaken din til å virke finere så er det greit.

Gammel 15-06-07, 01:54   #74
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Det er en grunn til at jeg aldri har vist frem bilder av kaken vår før, men hvis det får dåpskaken din til å virke finere så er det greit.

Jeg er så glad for at konditoriet vårt har så flinke, serviceinnstilte mennesker...

Gammel 15-06-07, 09:30   #75
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Grøss! Den var grusom, Carolina!

Gammel 15-06-07, 09:52   #76
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man blir jo helt matt av hva som leveres av såkalt "profesjonelle".

Jeg er en kløne, jeg har ti tommeltotter og null tålmodighet med pirkearbeid. Men jeg kan lage bedre kaker enn det der. Legger ved et bilde (det er ikke sjokoladestrø på kaken, jeg har bare visket ut navnet). I tillegg smaker hjemmelaget marsipankake uendelig mye bedre enn ferdigkjøpt. Poenget med å kjøpe kake må da være at man da får en pen kake, og når man ikke en gang får det...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kake.JPG (45,1 KB, 107 visninger)

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-07, 12:23   #77
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Ugg! Den kaka var virkelig ikke pen.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-07, 12:37   #78
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jøss! Det ser ut som konditorens kreativitet har gått berserk på kakene deres. Jeg hadde blitt rasende.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-07, 13:02   #79
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Den bryllupskaken var råstygg. Tenk at de kan levere fra seg noe som det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-07, 13:10   #80
KristinS
Aktiv

Medlem siden: Mar 2007
KristinS er litt kul
Standard

Herlighet for noe stygge kaker.
Og ærlig talt, hadde jeg vært konditor hadde jeg aldri i verden levert fra meg så dårlig jobb. Litt yrkesstolthet burde de vel ha, disse kakene må være laget av amatører!

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:28.