Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du deg selv på nett?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-07, 13:42   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du deg selv på nett?

Jeg er nok litt mindre morsom på nett enn IRL, ettersom sarkasme og ironi ikke alltid fungerer så bra skriftlig.

Men i bunn og grunn er jeg meg selv ja.

Jeg har prøvd å være en annen meg en gang. Det gikk skeis etter kun kort tid.

Gammel 14-06-07, 16:33   #22
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg kan ikke si at jeg er meg selv på nett.

I virkeligheten er jeg slem og ond.

Gammel 14-06-07, 16:35   #23
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Og det er jo Sitron aaaaaaldri på nett.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 16:35   #24
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, jeg kan ikke si at jeg er meg selv på nett.

Her inne er du jo bare sur. Og gul.

Gammel 14-06-07, 16:36   #25
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er den snilleste her inne. Det er ikke min feil at alle andre er sippegurier.

Gammel 14-06-07, 16:41   #26
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Det kan gjøre ganske vondt å få Sitron i øynene. Og å skjære løk, men det tror jeg ikke vi har her inne.

Gammel 14-06-07, 16:46   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nok veldig meg selv.. tror de aller fleste kjenner igjen "guniss" når de møter henne "in real life" iallefall

Det føles iallefall mest naturlig å være meg!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 17:58   #28
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det kan gjøre ganske vondt å få Sitron i øynene.

Det er sikkert ganske vondt å få skilpadder i øynene også. Eller kenguruer, for den del.

Gammel 14-06-07, 18:17   #29
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er sikkert ganske vondt å få skilpadder i øynene også. Eller kenguruer, for den del.

Eller ei bensinkanne...

Jeg er meg selv på nett, men jeg rekker å tenke mer over hva jeg skriver enn hva jeg sier når jeg snakker. Ergo er det ofte litt mer gjennomtenkt det jeg kommer med på nett. Nettutgaven er litt bedre til å lytte (vanskelig å avbryte på nett), litt mindre sarkastisk og litt snillere, men fremdeles meg.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 19:57   #30
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg er sjelden i diskusjoner IRL. Jeg er ganske rund i kantene og liker fred og harmoni

Sånn er jeg og faktisk.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 20:29   #31
KristinS
Aktiv

Medlem siden: Mar 2007
KristinS er litt kul
Standard

Er meg selv. Ser ingen grunn til å være noen andre.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 20:37   #32
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Ja, jeg er meg selv på nettet. Men jeg er mer pågående IRL enn jeg er på nett, kanskje fordi jeg på nett får mulighet til å tenke litt over hva jeg skriver før jeg poster det. IRL hender det at munnen prater før hjernen har rukket å koble seg inn.

Signerer denne.Føler at det er samme her

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 21:11   #33
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg er i alle fall ikke noen andre enn meg selv på nett, hvem andre kan jeg være? Kanskje en smule mindre "pratsom" og en del mindre morsom, men det har vel med skriveferdighetene å gjøre.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 21:26   #34
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror at jeg, som de fleste andre, viser ulike sider av meg i ulike sammenhenger. Jeg vet ikke om folk her inne oppfatter meg likt som folk som kjenner meg RL, men jeg forsøker ikke å fremstille meg som noen annen enn meg selv.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 21:40   #35
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Ja, må jo få lov til å legge til at mitt vinnende IRL-vesen kanskje ikke kommer helt frem på nett.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 21:46   #36
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

JEg er jo meg selv, men jeg tror nok at noen vil bli overrasket når de møter meg, kanskje ikke på det første møtet siden jeg er litt sjenert, men når man blir bedre kjent med meg. JEg er nemlig mye bedre muntlig enn skriftlig, og det er vanskelig å få fram ironien som jeg ofte bruker skriftlig.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 23:55   #37
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

JEg er jo meg selv, men jeg tror nok at noen vil bli overrasket når de møter meg, kanskje ikke på det første møtet siden jeg er litt sjenert, men når man blir bedre kjent med meg. JEg er nemlig mye bedre muntlig enn skriftlig, og det er vanskelig å få fram ironien som jeg ofte bruker skriftlig.

Jeg er også mye bedre muntlig enn skriftlig. Virker som jeg blir misforstått skriftlig i enkelte diskusjoner. Mulig jeg er litt uklar i hvordan jeg skriver. Ender med å hele tiden justere for at bildet skal bli riktigere liksom

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 23:59   #38
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Ja, jeg er meg selv på nettet. Men jeg er mer pågående IRL enn jeg er på nett, kanskje fordi jeg på nett får mulighet til å tenke litt over hva jeg skriver før jeg poster det. IRL hender det at munnen prater før hjernen har rukket å koble seg inn.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-07, 00:09   #39
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg håper inderlig at jeg er meg selv.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-07, 00:37   #40
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig meg selv på nett, har jeg fått høre fra både nett- og IRLvenner. Vet ikke om det er bra eller dårlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.