Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Broen sesong 3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-15, 11:20   #261
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen sesong 3

Yei!

Gammel 01-12-15, 11:34   #262
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg likte slutten, selv om jeg synes det ble for lite tid til å samle diverse tråder. Jeg skulle gjerne hatt saken med moren ute av verden. Men akkurat slutten med Saga og Henrik, den likte jeg veldig veldig godt.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 13:10   #263
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg lo høyt av bilsporet da Henrik lirte av seg "Continental 3566 radialdekk, slitt på den ene siden". Henrik is growing on me.

Vi også Henrik er kul.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 13:17   #264
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Håper på en ny sesong hvor Henrik og Saga er private etterforskere i jakten på hans døtre Så kan vi se hvordan Saga takler å være utenfor politirollen - det kan jo bli særs interessant mener jeg Men akkurat nå er det visst litt usikkert om hun orker en sesong til. Den siste var visst mentalt utfordrende leste jeg.

Det er jo endel løse tråder, jeg ser den, men jeg ser også at det er slik i de fleste serier nå om dagen (f.eks. True Detective). Og selv om det er irriterende, så er nok det mer likt virkeligheten enn de seriene og filmene vi ser hvor alle leads fører til Rom

Gammel 01-12-15, 13:25   #265
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Og Rasmus er utenfor mistanke altså? Men hva med Anna-Maria Larsson? Det var jo Helle Anker som var mora? Forvirret.

Nei, Helle Anker ble ansett som "skaperen" fordi hun startet klinikken, vel? Og Holst var donor. Larsson-moren som døde tidlig var moren, det fant de jo ut på klinikken.

Gammel 01-12-15, 13:39   #266
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var ikkje Freddie Holst en ganske ung donor?

Gammel 01-12-15, 13:43   #267
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte slutten, selv om jeg synes det var irriterende og urealistisk at ikke Freddie drepte eller i hvert fall fullstendig uskadeliggjorde Emil da han hadde sjansen. Han var en smart og hensynsløs fyr, og selv pysete lille meg hadde fortsatt å slå med den planken til jeg hadde vært sikker på at han ikke var en trussel mot mitt nyfødte barn.

Han kunne jo også rukket å dra av seg hengeløkken etter at Emil hadde kastet pistolen, hoppet ned og sparket bort bordet. Det SKAL alltid være siste sekund, men da må plottet henge bedre sammen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 13:46   #268
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Var ikkje Freddie Holst en ganske ung donor?

I danmark får de betalt for å donere sæd, og det er en del som gjør det mens de er studenter. Med økonomisk motiv. Kjenner flere menn som donerte sæd i studietiden.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 14:12   #269
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Tror jeg må se de to siste episodene en gang til for jeg fikk ikke med meg at de fant Annika? Plutselig lå hun i sykesengen?
Hun mamman, Helle Anker må da også ha vært utrolig ung til å måtte trenge sædhjelp vel? Og hvorfor og når ble Emil sendt på barnehjem om mamman så gjerne ville ha barn (siden hun trengte donor?

Gammel 01-12-15, 14:24   #270
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Moren døde plutselig.

- No. 4 -
Gammel 01-12-15, 14:44   #271
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det bare jeg som synes Broen blir mer og mer usammenhengende for hver sesong/episode som går? Ordentlig oppskrytt serie, spør du meg. Ta dere tid til å gi en naturlig forklaring på i alle fall 50 % av det som foregår, eller la vær å lage film!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 14:58   #272
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte definitivt sesong 1 best, ja. Ble litt mye nå.

Gammel 01-12-15, 15:02   #273
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Det er bare deg, rine.

- No. 4 -
Gammel 01-12-15, 15:25   #274
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg likte slutten, selv om jeg synes det var irriterende og urealistisk at ikke Freddie drepte eller i hvert fall fullstendig uskadeliggjorde Emil da han hadde sjansen. Han var en smart og hensynsløs fyr, og selv pysete lille meg hadde fortsatt å slå med den planken til jeg hadde vært sikker på at han ikke var en trussel mot mitt nyfødte barn.

Han kunne jo også rukket å dra av seg hengeløkken etter at Emil hadde kastet pistolen, hoppet ned og sparket bort bordet. Det SKAL alltid være siste sekund, men da må plottet henge bedre sammen.

Disse tingene frustrerte oss også, da vi så episoden.

Gammel 01-12-15, 15:27   #275
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Tror jeg må se de to siste episodene en gang til for jeg fikk ikke med meg at de fant Annika? Plutselig lå hun i sykesengen?
Hun mamman, Helle Anker må da også ha vært utrolig ung til å måtte trenge sædhjelp vel? Og hvorfor og når ble Emil sendt på barnehjem om mamman så gjerne ville ha barn (siden hun trengte donor?

Helle Anker var vel godt voksen og en god del eldre enn si kone? Eg syns ho såg 55-60-ish ut og Morten Anker var kanskje 25? Men hadde ho klinikken då mora til Emil blei gravid med Emil? Det er kanskje enda rarare å ha en sånn klinikk i så ung alder.

Ville spekulasjonar

Gammel 01-12-15, 15:28   #276
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Disse tingene frustrerte oss også, da vi så episoden.

Min tenåring satt i stua og fikk dette med seg sånn halvveis og spurte så smart; Mamma, om det var snakk om å redde meg som baby hadde ikkje du slått han der tusen gongar til du var sikker på han var død?

Gammel 01-12-15, 16:15   #277
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg håper ihvertfall jeg hadde hatt vett til å putte babyen innenfor jakka.

Gammel 01-12-15, 16:27   #278
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Det morsomste med hele serien er jo at det alltid er plass til Sagas bil utenfor politistasjonen.

Gammel 01-12-15, 16:29   #279
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Håper på en ny sesong hvor Henrik og Saga er private etterforskere i jakten på hans døtre Så kan vi se hvordan Saga takler å være utenfor politirollen - det kan jo bli særs interessant mener jeg Men akkurat nå er det visst litt usikkert om hun orker en sesong til. Den siste var visst mentalt utfordrende leste jeg.

Håper det blir en sesong til.

Gammel 01-12-15, 17:33   #280
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det morsomste med hele serien er jo at det alltid er plass til Sagas bil utenfor politistasjonen.

Hun er ikke akkurat særlig anonym i den bilen der.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.