Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvilken sjokolade til varm sjokolade?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-15, 14:02   #41
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken sjokolade til varm sjokolade?

Kanskje jeg bare skal gå innom jobb på vei til barnehagen og fylle termosen med sjokoladedrikk fra kaffemaskina.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-15, 14:08   #42
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har brukt sånn rett i koppen kakao til dette, både fordi jeg da bare trenger å koke vann og fordi det ikke blir like fort surt i en gjenglemt termos.

Hjemme lager vi av litt av hvert, både kakao, varm sjokolade av kokesjokolade og noen ganger når vi vil ha noe veldig søtt putter vi et par skjeer nutella i varm melk.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-15, 11:33   #43
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I termoser foretrekker jeg Rett i koppen eller andre instant-løsninger, altså. Både fordi det er fort gjort om morgenen, og fordi vi slipper sure termoser.

Gammel 07-11-15, 12:13   #44
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Freia sin rett i koppen kakao har blitt mye brukt her I huset. Ellers bruker vi også mye Eldorado sine kokesjokolader. Det blir fort dyrt hvis jeg skal kjøpe Dronningsjokoladen hver gang. Vi har ofte varm sjokolade om kvelden nå på denne årstiden, herlig etter å ha vært i stallen eller på trening.

Gammel 07-11-15, 13:02   #45
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig passende at jeg fikk opp denne i Pinterestfeeden min i går.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:22.