|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du misfornøyd med sommerværet? | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
111 | 53,62% |
Nei! |
77 | 37,20% |
Har ikke vært i Norge |
13 | 6,28% |
Solkrem |
6 | 2,90% |
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#201 |
maler
|
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Vi har jo omtrent gått fra én høst til den neste uten vinter, vår og sommer imellom. Kjipt ja.
![]() |
#202 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Nope, ikke misfornøyd, men veldig fornøyd med at jeg tidlig så at dette kom til å bli en sommer med kjedelig vær, og at jeg bestemte meg for å ikke bli negativt påvirket av det. Jeg har våknet opp hver dag og kikket ut vinduet og tatt det derfra. ¨
![]() |
#203 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Det jeg egentlig har vært mest misfornøyd med, er at værmeldingene har virket så upresise. Jeg har ikke tall på de kveldene vi har diskutert neste dag, og våknet opp til et vær som er fullstendig inkompatibelt med det vi tenkte å gjøre. I dag skulle det f.eks. ikke regne her, vi sjekket senest i går - og avtalte at de andre går på fjellet mens jeg herjer videre i hagen. Det kan vi fremdeles gjøre, men det pøser vitterlig ned...
![]() |
#204 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Det er vanskelig å melde ustabilt vær. Jeg synes også det har endret seg hele tiden. Gledelig når det blir bedre enn forventet, kjedelig når godværet ikke kommer som man tror.
![]() |
#206 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Og aldri, aldri glede seg til det fine været som er meldt om fire dager.
![]() |
#207 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Og nå er det 19 grader og tendenser til sol, men det blåser jo stiv kuling ute. Værmeldingen har meldt omtrent vindstille. Yr kan ta seg en bolle, jeg går en tur, og flakser litt med vingene mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Nei, men ikke "Nei!" allikevel. Det har jo ikke vært en super sommer sånn værmessig sett, men vi har grillet flere dager enn vi ikke har grillet, så jeg er fornøyd og syns vi har hatt en fin sommer. Det blir jo det man gjør det til tenker jeg. Og om jeg har lyst til å gå på stranda og bade, så gjør jeg det uansett hvor varmt/kaldt det er (bor ved strand og bader hele året).
![]() |
#210 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Jeg er nå der at sålenge det er opphold er det ok vær. Fortsatt værsyk. Ikke badet engang i år. Grillet og spist ute noen ganger. Var på fest lørdag og vi kunne sitte ute til ca 22. Det var hyggelig og endelig være ute en kveld. Men det er en dag og så er møkkavær igjen. Møkkasommer værmessig.
![]() |
|
|