|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Charterferie
Er man sånn stilt at man vet om når man har ferie tidlig kan man få greie billetter til noen destinasjoner med rutefly, men å bestille rene flybilletter med charter har i alle fall vært billigst de gangene vi har undersøkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk! Vi har dårlig tid nå etterhvert. Skal ha 17 dager. Er åpen for å bo to ulike steder. Vil ha nærhet til sjø og koselig liten by. Det må være basseng der. Egen villa med eget basseng hadde vært fantastisk, men er nok bare å glemme nå i juni. Budsjett rundt 15000. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: CharterferieLitt kapring hist og pist plager ikke meg. Men jeg blir irritert av kapring uten at sengene blir brukt i det hele tatt de kommende timene etter kapringen. Da kaster jeg vekk håndklæne, moahaha.
![]() |
#125 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Charterferie15000,- på 17 dager kan bli knapt, i alle fall om du vil ha vil ha egen villa. Vi betaler 1580€ for leilighet med 2 soverom og 2 bad i et privat lite leilighetskompleks, felles basseng og et steinkast fra sjøen. Bestilte i januar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Kontrollfrik
Vi må ikke ha egen villa altså. Det var aldri i våre planer. Men jeg nevnte det fordi en over her nevnte noe om egen villa. Det viktigste er at vi har et sted i bo som er relativt fint, har basseng og ligger på er fint sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
© All rights reserved
|
Dette er et flott område - se her: |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Stiv
|
![]() Sv: CharterferieDen verste opplevelsen jeg har hatt med tanke på både formiddagsfyll og solsengesikring kl 6 om morgenen var på AI i Mexico, der det stort sett var amerikanere. Reisen vår var definitivt ikke charter, den var helt egenmekket. Vi gjorde forøvrig som de andre -sto tidlig opp og sikret oss gode plasser. Ikke fordi vi fortjente det, men fordi at det var sånn systemet virket.
Sånn har vi gjort det i år. Bare litt større basseng, da.
![]() |
![]() |
#129 |
Kontrollfrik
Tusen takk! Men har hørt at furengiola ikke er det helt store? |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Panzerekstremfeminist
|
Thailand. Koh lanta.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
kamerat
|
![]() Sv: CharterferieAh, Koh Lanta!
![]() |
#133 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: CharterferieÅh, Koh Lanta! |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: CharterferieKoh lanta!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
frakoblet
|
Jeg er en av dem som alltid drikker vin på flyet, uansett når avgangen er. Det er enten det eller en Vival. Vin smaker bedre og gjør samme nytten.
Vi har reist en del i Italia, og der besto solsengmafiaen av tyskere og nederlendere.
Det gjorde vi også.
![]() |
#138 |
Kontrollfrik
![]() Sv: CharterferieJeg og, safran. Vin funker bedre enn vival, prøvde vival i fjor og merket nada og niks. Alkohol får meg til å slappe av, og det er den absolutt eneste situasjonen jeg bruker alkohol i avslapningsøyemed. Men jeg blir ikke fjollete, som på fest. Jeg blir rolig og avslappet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Shake it out!
|
Jeg har opplevd det i RL. Og det er ikke gøy. Jeg ble sånn vrang dame som bare tok bort håndkle og la meg. Ikke populært.
![]() |
|
|