|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Klar
|
Sv: Hvordan løse bh-utfordringen med kjoler med åpen rygg?Har du en pen bikinitopp som kan brukes under? Synd Syns det kan være både stilig og litt mindre intimt enn Bh. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan løse bh-utfordringen med kjoler med åpen rygg?Kva tilbehør skal du ha av sko og vesker da?
|
|
|
|
#26 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan løse bh-utfordringen med kjoler med åpen rygg?Dropp bhen.
|
|
|
#28 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan løse bh-utfordringen med kjoler med åpen rygg?
Da må man kanskje finne seg en annen type kjole?
|
|
|
#30 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvordan løse bh-utfordringen med kjoler med åpen rygg?Jeg vet ikke om det å droppe BH-en kan regnes som konservativt, Cuya.
|
|
|
#32 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg er litt der, jeg også. Det er så utrolig mange stilige kjoler der ute, men noen av dem er det faktisk ikke meningen at man skal gå med BH under, tror jeg, og da må man finne en annen type kjole. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvordan løse bh-utfordringen med kjoler med åpen rygg?Fin kjole. Hvis jeg hadde kunnet(som i at jeg ikke hadde behøvd bh med mye løft og støtte) ville jeg valgt en bh/topp uten hekter midt bak. Synes det er mindre pent(og litt fjortis) med synlig bh-hekter mens en jevn blondekant bak kan være litt stilig. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvordan løse bh-utfordringen med kjoler med åpen rygg?Synlige blonder er helt uaktuelt, kjenner jeg, men jeg har bh-er med hektene foran. Skal sjekke. Stay tuned, kanskje dere får et bilde!
|
|
|
#35 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvordan løse bh-utfordringen med kjoler med åpen rygg?http://www.net-a-porter.com/am/produ...yN5k2R9uq8gSyA
|
|
|
|
#36 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig
|
|
|
#37 |
|
Rockesøster
|
Folk ler av meg når jeg anbefaler denne.
|
|
|
#38 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvordan løse bh-utfordringen med kjoler med åpen rygg?Ha! Jeg fant hjelp! Ikke på FP, men på Bok-Bok!
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 21-05-15 kl 20:45. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvordan løse bh-utfordringen med kjoler med åpen rygg?Ah, vet om sånne, men tipset ikke om dem siden den var åpen helt ned til midjen. Men om du kke trenger særlig støtte, kan du ikke droppe bh helt under kjolen?
|
|
|
#40 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvordan løse bh-utfordringen med kjoler med åpen rygg?Tja, trenger og trenger. Jeg syns det ser adskillig bedre ut med det lille løftet. De er små, men ikke SÅ spretne.
|
![]() |
|
|