|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Er seks kokosboller nok til å fø en hel familie? | |||
| Ja, er du gal, det er ikke meningen å spise mer enn én! |
|
28 | 17,61% |
| Nei, sekspakning er en porsjonsstørrelse. Og det er uhygienisk med flere fingre i pakken. |
|
107 | 67,30% |
| Du kommer til å få diabetes. Skjerp deg. |
|
12 | 7,55% |
| Skjønner ikke spørsmålet, kokosboller er ekkelt. |
|
12 | 7,55% |
| Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?
Jeg kan fint spise 12 kokosboller på en time og ikke bli kvalm. Og om jeg blir kvalm så kan jeg spise 4 til. Og jeg gikk på GR-kurs en gang, for jeg har tendens til å bli tjokk innimellom. Så jeg vet utmerket godt hvordan det er for meg.
|
|
|
#83 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?"Skjønner ikke spørsmålet, kokosboller er ekkelt." |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Off the map.
|
Ja, kombineres gjerne med firkløver, for nøtter er også sunt.
|
|
|
#86 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Har ikke spist kokosboller på mange år av den grunn at jeg vet jeg kommer til å kaste innpå alle på null komma niks. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Epikur
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Uansett hva GR mener om kokosboller eller noe som helst, så er det et glitrende forretningskonsept og et ganske dårlig livsstilsopplegg. Det er jo meningen at man skal lykkes en kort periode sammen med dem, for så å mislykkes alene i hverdagen, så man går tilbake og pøser penger inn i et nytt kurs. Og enda ett.
|
|
|
#88 |
|
Borte
|
Ja, det kan godt hende det. De sier jo selv at det er en stor andel som legger på seg igjen.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 07-05-15 kl 16:32. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Fader så dåkker spis.... Æ spis kanskje en halv..
|
|
|
#91 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Ja, denne tråden har fått meg til å tenke på kokosboller et helt døgn. I kveld må jeg bare ha noen.
|
|
|
#92 |
|
Medlem siden: Mar 2013
|
|
|
#93 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Jeg har vært i butikken etter å ha lest denne tråden, og klart å ikke kjøpe kokosboller! |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Opp med hånden de som måtte kjøpe og spise kokosboller i dag. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
|
|
|
#96 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Min mann gikk tur med hunden for å kjøpe kokosboller til meg |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg har alltid vært sånn. Stappet innpå i mengder, kvalm har jeg aldri tenkt at går an å bli av mat eller snop. Men så kuttet jeg sukker. Når jeg nå spiser noe med sukker i, smaker det forferdelig søtt og jeg har faktisk opplevd å bli kvalm... |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Fader, nå glemte jeg å sette kokosboller på handlelisten, og mannen er dratt på butikken. Betyr det at toget er gått? |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Rockesøster
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Men dere kokosbollefolk, har dere prøvd å lage flødeboller? Med en aldri så liten skje ripsgelè eller et bringebær inni og sjokolade utpå. Gjerne strødd med kokos.
|
|
|
#100 |
|
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Mens jeg kan tipse om å lage dem selv;
|
![]() |
|
|