Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-15, 19:32   #21
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Jeg har en lysebryn Dixi veske fra Molly. Den har plass til pc og alt annet jeg trenger.

http://www.moolo.no/image/vesker/dix...th=800&lb=true

Gammel 04-02-15, 19:33   #22
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har som regel alltid en veske som er stor nok til at jeg får jobb-laptopen nedi+en matpakke. Vanlig billigveske ( som jeg synes er fin, da!)og så skifter jeg farge/modell en gang i blant.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 19:45   #23
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg har pc-sekk fra HP. Vurderer å kjøpe meg ei billig veske som har plass til laptopen.

Gammel 04-02-15, 19:45   #24
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Til ære for alle vesketråder her inne, kan jeg informere om at jeg er på Viktig Jobbmøte på hotell, og jeg har både marineblå Michael Kors-veske (til pc og strømforsyning og papirer og telefon) og min grisedyre Mulberry-veske til nøkler og lommebok og alt av medisiner og nesespray og papirlommetørklær og hostepastiller og sånn.

Men den veska er virkelig praktisk som jobbveske.

Gammel 04-02-15, 19:49   #25
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg har for tiden en kjedelig, slaskete reklamesekk fra fagforeninga. Fordi jeg dro på pc'n min til og fra jobb. Never mind at jeg ikke har dradd på den siden nyttår. Og ikke har veldige planer om å dra på den daglig lenger. Jeg har tenkt på å ta i bruk veska mi, men finner den ikke. (Ikke brukt på evigheter, så den er nok en lur plass) Alternativt har jeg tenkt på å skaffe meg ei veske som er stor nok til at jeg får med meg pc, om jeg skal fortsette med det.

Gammel 04-02-15, 19:51   #26
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Har jeg med PC fram og tilbake bruker jeg en klumpete pc-sekk (har en relativt tung bærbar jobb-pc og skuldre som skriker etter sekk). Innimellom har jeg en billig veske og andre ganger har jeg bare med lommebok/telefon.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 20:02   #27
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Varierer.
1. Den grisedyre veska om jeg må ha med papirer/PC.
2. Den ikke fullt så grisedyre men fortsatt
dyre om jeg må gå/stå en del og ha med litt ekstra (typ flaske/kopp/skjerf/hansker)
3. Den litt mindre dyre om jeg skal gå/stå/sykle uten å ha med annet enn nøkler, lommebok, labello og tlf.
4. Den grisebillige stoffveska om jeg er mye ute i regn.
5. Den billige treningsbagen når jeg har m treningstøy
6. Sekk når jeg sykler t/r jobb.

Jeg har en jobbPC stående hjemme, så det er sjelden jeg drasser den med t/r jobb, men så har jeg jo med meg meg PC rundt omkring i jobben, da.

Sist redigert av Anda : 04-02-15 kl 20:09.
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 20:05   #28
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker en liten håndveske til lommebok, nøkler og telefon. En veske av denne typen har jeg alltid med meg. Når jeg må ha med PC m.m. bruker jeg ofte en PC-sekk, skal jeg være litt finere har jeg en større veske der jeg får plass til PC og litt til. Da bruker jeg den i tillegg til håndveska.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 20:05   #29
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjører altså dør til dør, derfor trenger jeg ikke SEKK for å bære denne pc'n i dersom jeg absolutt skal ha den med meg, men planen for 2015 er ¨ikke ha dem med meg så ofte. Helst ikke.

Gammel 04-02-15, 20:10   #30
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

En fin (syns jeg selv jaffal) svart skulderveske med plass til PC. IT-direktøren hos oss har sørget for at jeg også har veskevennlig størrelse på PC'en, så jeg har plass til den, lader, lommebok og sminkepung. Og litt til om det skulle knipe.

Gammel 04-02-15, 20:10   #31
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En liten outnorthsekk, sånn løpetype. Hvem orker å bære veske til og fra jobb? (ja, jeg går, løper eller sykler)

Gammel 04-02-15, 20:12   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg kjører altså dør til dør, derfor trenger jeg ikke SEKK for å bære denne pc'n i dersom jeg absolutt skal ha den med meg, men planen for 2015 er ¨ikke ha dem med meg så ofte. Helst ikke.

Går du med den under armen, liksom? For jeg kjørte av gårde uten veske her forleden, med PC stående på jobb (jeg var ute og spiste og drakk rett fra jobben dagen før, stakkars meg). Jeg måtte ha med PC-en tilbake selv uten veske, og jeg tuller ikke når jeg sier at jeg forla den 5 ganger før jeg fikk den helt inn på kjøkkenbordet hjemme. Ved vasken (sette fra seg kaffekoppen), på kontoret til en kollega (hei, du, gidder du å se på dette før du går), i resepsjonen (må bare en tur på toalettet likevel), på min egen pult (arg, alltid glemmer jeg nøkkelkortet), og i bilen da jeg parkerte (liggende i setet ved siden av meg). Hver gang virret jeg litt forvirret rundt og klappet meg på lommene.

Det var egentlig litt derfor jeg lurte.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 20:14   #33
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sykler som oftest til jobb og har derfor en jobberygsekk. Ble plutselig usikker på om det er Victorinox eller Osprey. En av delene i hvert fall.

Gammel 04-02-15, 20:15   #34
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg sykler som oftest til jobb og har derfor en jobberygsekk. Ble plutselig usikker på om det er Victorinox eller Osprey. En av delene i hvert fall.

Osprey var det jeg hadde ja. Sånn som halve byen har.

Gammel 04-02-15, 20:16   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg sykler til jobb, har jeg også ryggsekk, altså. Det får være grenser for jåleri.

Men det er visst En Stund Siden (TM).

- No. 4 -
Gammel 04-02-15, 20:17   #36
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hvis jeg sykler til jobb, har jeg også ryggsekk, altså. Det får være grenser for jåleri.

Men det er visst En Stund Siden (TM).

Det er vinter, remenber?

Gammel 04-02-15, 20:18   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Ikke bare vinter, men du kan jo for pokker ikke kjøre til butikken uten firhjulstrekk! Hva de brøytefirmaene enn får betalt, det er FOR MYE!

- No. 4 -
Gammel 04-02-15, 20:19   #38
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Standard

Ikke bare vinter, men du kan jo for pokker ikke kjøre til butikken uten firhjulstrekk! Hva de brøytefirmaene enn får betalt, det er FOR MYE!

Oh, I know! Jeg sendte faktisk en klage/mild anmodning på mandag.

Gammel 04-02-15, 20:20   #39
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tar buss eller kjører til jobb. Hvis jeg hadde gått eller syklet, ville jeg brukt sekk.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 20:20   #40
Malama

Malama sin avatar

Standard

Går du med den under armen, liksom? For jeg kjørte av gårde uten veske her forleden, med PC stående på jobb (jeg var ute og spiste og drakk rett fra jobben dagen før, stakkars meg). Jeg måtte ha med PC-en tilbake selv uten veske, og jeg tuller ikke når jeg sier at jeg forla den 5 ganger før jeg fikk den helt inn på kjøkkenbordet hjemme. Ved vasken (sette fra seg kaffekoppen), på kontoret til en kollega (hei, du, gidder du å se på dette før du går), i resepsjonen (må bare en tur på toalettet likevel), på min egen pult (arg, alltid glemmer jeg nøkkelkortet), og i bilen da jeg parkerte (liggende i setet ved siden av meg). Hver gang virret jeg litt forvirret rundt og klappet meg på lommene.

Det var egentlig litt derfor jeg lurte.

Nei, det var som forklaring på hvorfor jeg vurderer ei veske som rommer den. Jeg har sånnsett ei.

Jeg har tatt den med meg under armen også, det går det også da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.