Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

PK på FP

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor politisk korrekt anser du deg selv å være, sånn generelt sett?
100% 1 1,33%
90% 8 10,67%
80% 14 18,67%
70% 11 14,67%
60% 12 16,00%
50% 13 17,33%
40% 8 10,67%
30% 5 6,67%
20% 0 0%
10% 3 4,00%
Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-07, 10:32   #61
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: PK på FP

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

For meg føles det litt som en byrde at alt skal være PK fordi jeg sitter med et inntrykk nå av at man må godta alt og være 100% åpen for hva som helst for å være helt PK. Det skal ikke stilles spørsmål ved noe som helst for da er man trangsynt og inngrodd i gamle vaner og utgått på dato.

Jeg tror ikke jeg har lyst til å være PK hele tiden. Jeg vil i grunnen få lov til å ha noen trangsynte, gammeldagse meninger for meg selv.

Jeg føler det ikke som en byrde å ikke være PK hele tiden.
Det som derimot kan være litt slitsomt er at andre mener man bør være PK for å bli tatt alvorlig. Til tider.
Og oftere på FP enn andre steder, slik jeg oppfatter det.

Jeg er altså fryktelig langt fra å være PK bevisst, men det hender jeg faktisk ser at jeg er det. I fohold til forskjellige PK-maler.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 10:42   #62
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

For meg føles det litt som en byrde at alt skal være PK fordi jeg sitter med et inntrykk nå av at man må godta alt og være 100% åpen for hva som helst for å være helt PK. Det skal ikke stilles spørsmål ved noe som helst for da er man trangsynt og inngrodd i gamle vaner og utgått på dato.

Jeg tror ikke jeg har lyst til å være PK hele tiden. Jeg vil i grunnen få lov til å ha noen trangsynte, gammeldagse meninger for meg selv.

Fullstendig enig. Og litt overrasket over at jeg ikke har sett det perspektivet. Men altså - særlig det at det ikke er lov å stille spørsmål en gang, det har jeg også reagert på mange ganger.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 13:24   #63
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser at vi tre egentlig er enige, men at Nenne er den som formulerte det best.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:55.