|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Loftsseng og høyde under taketEldste har veldig høy køyeseng hos faren (type Disney, dyr, ja), men har visstnok aldri sovet i overkøyen fordi det er for varmt der oppe.
|
|
|
#42 |
|
can-jur
|
Sv: Loftsseng og høyde under taket
Jeg har fire gutter i to køyesenger på samme rom.
|
|
|
|
#43 |
|
etterpåklokest
|
Jeg har skrudd fast det meste på rommet til tvillinggutta mine, men ikke senga så langt. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Permakulturell
|
Sv: Loftsseng og høyde under taketJa, slike:
|
|
|
#45 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Loftsseng og høyde under taketDet blir fort veldig trangt. Snuppa holdt ut et år med sin. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Sv: Loftsseng og høyde under taketDet er ingen andre alternativer. :sta: |
|
|
|
|
|
#47 |
|
flisespikker
|
Sv: Loftsseng og høyde under taketJeg kan bidra med erfaring om at gutter vokser, og plutselig, til stor egen overraskelse, kan risikere å skalle hodet i bunnen av en loftsseng når de reiser seg brått opp. Selv om man ikke har sagd av sengebeina.
|
|
|
#48 |
|
Yes, we can!!
|
|
|
|
#49 |
|
|
Det er selvfølgelig hjelmpåbud hjemme under midlertidige konstruksjoner. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Loftsseng og høyde under taketJeg synes disse loftsengene er så pene. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S09031907/ |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Loftsseng og høyde under taketDu bør endre tittelen på tråden til "jeg har bestemt meg for EN type seng, og ønsker at dere går inn i tråden og sier at det blir perfekt og kommer til å gå kjempefint!"
|
|
|
#53 |
|
|
Jeg kom jo på selv etter bare littegrann at jeg kunne sage av beina, da. Det er vel gjerne gleden med brainstorming og lignende også. Hadde ikke bestemt meg i utgangspunktet for type loftsseng, bare ønsket veldig, og lurte på erfaringer ifht takhøyde og denne typen seng. Men andre type senger er definitivt uaktuelle, altså. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Sv: Loftsseng og høyde under taketDet jeg ikke liker med Storå, er at den må ha så bred madrass. De ruver skikkelig i rommet. Og to i samme rom? Hadde det ikke vært bedre med loftsenger med madrassmål 90 x 200? |
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
Jeg har sønner som stadig vekk sover i samme seng. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Sv: Loftsseng og høyde under taketSiste forsøk på å dytte loftseng 90 x 200 på deg. Jeg lover! Sist redigert av Mrs. S : 28-01-15 kl 11:36. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
etterpåklokest
|
Den seng-sofa-saken vi har som jeg sendte bilde av er 120 i øverkøya, nettopp for at mellomsøster kan få sove sammen med storesøster om de vil det. |
|
|
|
![]() |
|
|