|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilken hjelm til skøyter?Det finnes rimeligere, altså. Jeg tror Bauer-hjelmene ligger rundt 1200. Og jeg fant en under tusenlappen også: http://torshovsport.no/hockey/produk...keyhjelm-hvit/
![]() |
#22 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hjelm til skøyter?Hockeyhjelm med gitter er ikke dyrt og kan justeres så den varer lenge. XXL har til 300kr.
![]() |
#23 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hjelm til skøyter?Ja, se der var det stor prisforskjell! Tror egentlig min vil nekte gitter. Skal jeg gjette ville han velge alpinhjelm. Jeg likte jo den i hvitt, men ser poenget med sterke farger. Men så lenge man ikke kjører helhvitt i bakken, så må det vel være greit? Ser at mange av hjelmene er hvite.
![]() |
#24 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvilken hjelm til skøyter?Kjøp hjem med gitter, da er haka og tenner beskyttet. Det koster som sagt kun 300 kr på XXL. Alpinhjelmer til barn så jeg til ca 500 på gsport før jul. Vi måtte ha voksenhjelm til 2006 modellen til kr 1300 nå, det ble årets gulegave. Ellers er det mulig å kjøpe brukt til en hundrelapp eller to.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hjelm til skøyter?Vi bruker alpinhjelm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hvilken hjelm til skøyter?Hjelm med gitter her på alle tre selv om ingen.spiller hockey. Etter å ha sett sin venninnes ansikt etter et fall som resulterte i et møte med en annens skøytestål, så tror jeg nærmest samtlige barn her har hjelm med gitter. Det er en billig forsikring. Vi kjøpte på XXL for noen få hundrelapper. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|