|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#102 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bra 'dame'-serie på Netflix?
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
By the Sea
|
I'm confused.
|
|
|
#104 |
|
Glamorøs
|
Sv: Bra 'dame'-serie på Netflix?Zoe, det er noe arrogant og nesevist over "åh, jeg skjønte med en gang hvordan dette ville ende, men jeg er mer tolerant enn alle dere og syns dere er så kranglete" I know, ikke akkurat det du skrev, men lett å lese det sånn. Samtidig som du kritiserer andre for å "sette på plass" er det jo nøyaktig det samme du gjør.
|
|
|
#105 |
|
By the Sea
|
Sv: Bra 'dame'-serie på Netflix?Om du leser uten å være forutinntatt, så ser du at jeg ser poenger med å si i fra. Jeg fabulerende samtidig rundt hvorvidt det alltid er nødvendig å si i fra. Jeg synes ikke det, du synes det. Og det er rimelig uproblematisk, synes jeg.
|
|
|
#107 |
|
Halloen!
Sv: Bra 'dame'-serie på Netflix?Jeg for min del lurte på hvor lang tid det tok før tilsynet for høy moral og riktig debatteknikk kom på banen. Ikke så veldig lang tid, ser jeg. Men jeg er forutinntatt når det gjelder Zoe, innrømmer det. Har ikke vært det alltid, men plutselig en dag var begeret fullt, gitt. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
This is normal!
|
Så du poengterte noe som blir hyppig poengtert for å poengtere at jeg poengterte noe som blir hyppig poengtert?
|
|
|
|
#110 |
|
Mother of Dragons
|
Når du skriver sånn som dette så blir mange drit sure, også jeg. Fordi det oppfattes som feil selvskryt. Mange liker ikke selvskryt selv om det er berettiget, men i de tilfellene hvor den som skryter av seg selv av noe som man oppfatter er feil så blir i hvertfall jeg sur. Som denne setningen:
|
|
|
#112 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Bra 'dame'-serie på Netflix?Syns forresten ikke det er nødvendig å gå på person, når man har så utrolig mye å diskutere på sak her. Jeg syns at noen av innleggene på slutten her krysser den grensa, fordi man i så stor grad trekker inn ting som er sagt og gjort før.
|
|
|
#114 |
|
Halloen!
Sv: Bra 'dame'-serie på Netflix?Enig med Esme. Skilpadda er vel omtrent den eneste som kan (kunne, om hun var den typen) skrive noe om å gå foran med et godt eksempel i forumsammenheng. For meg blir det litt rart om man hele tiden er nødt til å skrive at man er åpen og nyansert, ideelt sett bør vel slike egenskaper gå fram gjennom handling. Men Ok, ser at det blir røkla mot Zoe, og det er ikke nødvendigvis helt greit, det heller, så vi kan gjerne gå tilbake til å diskutere saken. Hva nå det egentlig er. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Bra 'dame'-serie på Netflix?Jeg kan gjerne belære alle litt mer om et eller annet?
|
|
|
#117 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bra 'dame'-serie på Netflix?Så endte hele greiene med at jeg sitter her og knegger
|
|
|
|
#120 |
|
kamerat
|
Sv: Bra 'dame'-serie på Netflix?QED
|
![]() |
|