|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Originala
|
Re: Sv: Re: Tips til ferie for charter-lei familie på 5.
Ikke bil. Vi tok med syklene på toget, og toget til Oslo. Så båten til Køben, og syklet nordover derfra. Jeg la den gang inn tråd i M2. Har du tilgang der? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til ferie for charter-lei familie på 5.
Hvilken by utenfor Barcelona? Og finner dere hus som ikke koster tre mnd lønn for en uke? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Tips til ferie for charter-lei familie på 5Ja, det var ikke noe problem å finne noe som ikke var ellevilt dyrt, synes jeg. Vi valgte å legge litt penger i det uansett da, men det var mye som var ok priset synes jeg. Mulig det var rimeligere sør for Barcelona enn nord for Barcelona? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Tips til ferie for charter-lei familie på 5
V legger og en del penger i ferie og har leid hus, (flere dyre) på Mallorca i mange år, men 45000.- for en uke i Sitges tar kaka og det var maaaaaange hus i den prisklassen og enda dyrere og det betaler vi ikke. Da blir det Mallorca igjen. Men jeg vil, vil, vil til Barcelona kysten. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til ferie for charter-lei familie på 5Frankrike er da ikke ukoselig. Vi leier igjen til sommeren en halvtime fra kysten innover i Provence, idylliske middelalderlandsbyer i alle størrelser, flott natur, grønt og mye mer. Synes det er mer "syden" langs kysten der. Men det er dyrere å leie hus enn enkelte andre land. I år skal vi ha med en fransktalende også.
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til ferie for charter-lei familie på 5Jeg henger meg på her for ideer.
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Sv: Tips til ferie for charter-lei familie på 5
Aner ikke egentlig, tenkte bare å fange opp noen tips dersom noen hadde opplevd eller gjort noe som slo an for hele familien
|
|
|
#30 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Tips til ferie for charter-lei familie på 5Her på Sardinia? Vi reiste på egenhånd til charterhotell.
|
|
|
|
#31 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tips til ferie for charter-lei familie på 5.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Tips til ferie for charter-lei familie på 5Det er ikke noe problem å ikke snakke tysk, du snakker bare norsk - laaangsomtt... |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Tips til ferie for charter-lei familie på 5Lofoten. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Sv: Tips til ferie for charter-lei familie på 5Frankrike er jo supert. God mat, hyggelige folk hvis man stotrer frem noen franske fraser, vakker natur, godt vær. Og tre dager å kjøre ned til sørkysten, om man tar straka vegen. |
|
|
|
![]() |
|
|