Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Vet du hva du får til jul av din kjæreste?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-14, 09:20   #61
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?

Ja, jeg får Componibili nattbord til soverommet vårt.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 10:10   #62
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Nei, og foreløpig vet han det nok ikke helt selv heller. Kanskje det blir en orden på det i dag da han og mellomste skal på handletur for å kjøpe til storebror.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 11:03   #63
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bestemmer hva jeg skal få.

Jeg liker ikke hva jeg får ellers. Han er dårlig på gaver. Jeg ønsker meg som regel noe jeg ville kjøpt selv fordi jeg trenger det.
Gaven han har kjøpt til sønnen vår(11 år) er jeg fristet til å si at han skal bytte før jul. Hvorfor kjøpe noe helt annet når en vet hva mottakeren ønsker seg og en ikke har innvendinger(som at det ikke er tilpasset alderen hans), eller det ikke er for dyrt?

Såkalt "morsomme" gaver har jeg ikke sansen for.Å gå og hinte om at en får noe, og så er det noe helt annet. Jeg synes det er et antiklimaks. Vi har totalt forskjellig oppfatning av hva som er morsomt.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 11:11   #64
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har en sterk mistanke etter at jeg skulle sjekke en mail fra barnehagen som var kommet til hans mail, der fant jeg også en annen mail fra en nettbutikk som han aldri handler fra. Litt kjedelig at jeg oppdaget det, men har har vel sagt det så godt som rett ut allikvel, han er ikke god på hemmeligheter. (Og vi sjekker hverandres mailer uten at det er et problem, så den diskusjoen trenger vi ikke å ta ).

Gammel 18-12-14, 11:59   #65
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg er så vanskelig å finne på noe til sier han.

Gammel 18-12-14, 12:13   #66
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Han er glad i vesker, så jeg innbiller meg at han heiv seg på ønsket mitt om weekend-bag. Han sluttet i hvert fall å spørre hva jeg ønsket meg, etter at jeg hadde sagt dét.

Gammel 18-12-14, 12:19   #67
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Vanligvis vet jeg, men i år fikk han en ønskeliste (han ba om det). Så vi får se.
Han aner ikke hva han får fra meg.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 12:23   #68
Novla

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Nei, men jeg er temmelig sikker på at jeg får noen kokebøker jeg har ønsket meg fra "ungene"; han glemte nemlig å lukke Amazon-fanen på ipaden.

Gammel 18-12-14, 12:54   #69
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dette er vel et av de trekkene jeg liker ved mannen min. Han kjøper tidvis klær til meg, og de er alltid for små. Altfor små. "Men kjære deg? Du er da ikke så stor? Jeg kjøper jo M til meg selv og da passer vel du også inn i M selv om dameklærne er litt mindre." Året etter har han lært av sine feil, og kjøper L. Jeg bruker ikke L heller. Jeg må som regel ha et par X'er foran. Men det er veldig sympatisk at han ikke ser meg som så stor som jeg er.

Jeg har en mistanke om at han kjøper S. Og da er det ikke sikkert at M passer engang. (Jeg er lav, men har hofter og muskler. Eller noe sånt).

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 14:20   #70
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Vi har kjøpt ny og fin kaffemaskin nylig, så vi skal ikke gi hverandre gave i år. Vi løser det stort sett sånn, men noen ganger har vi gitt smågaver i tillegg, og da har han klart å overraske meg. I fjor fikk jeg gave da, fiiiint smykke!

Gammel 18-12-14, 16:01   #71
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Jeg bestemmer hva jeg skal få.

Jeg liker ikke hva jeg får ellers. Han er dårlig på gaver. Jeg ønsker meg som regel noe jeg ville kjøpt selv fordi jeg trenger det.
Gaven han har kjøpt til sønnen vår(11 år) er jeg fristet til å si at han skal bytte før jul. Hvorfor kjøpe noe helt annet når en vet hva mottakeren ønsker seg og en ikke har innvendinger(som at det ikke er tilpasset alderen hans), eller det ikke er for dyrt?

Underlig å kjøpe noe helt annet enn hva mottageren ønsker seg. Gjør han det av latskap, eller fordi han mener han vet best eller noe?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 17:59   #72
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke en anelse engang.

Mannen har nok en vag ide, han har gitt meg en ønskeliste på hele to ting... som tilsammen antakelig koster omtrent det budsjettet tilsvarer...

Men jeg jeg kom med ET ønske da, sånnsett. I november. Og fikk det da. (ny mobil, langt over gavebudsjettet, så jeg kunne like godt få den da...) så nå har jeg ikke flere ønsker, og aner ikke hva jeg får.

Mannen min evner å kjøpe klær til meg også, han vet hvilken størrelse jeg bruker.

Gammel 25-12-14, 12:30   #73
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg har ein mistanke men om den stemmer har han gått med sjumilssteg ut sitt gode skinn så eg trur det i grunn ikkje.

Herregud, eg hadde faktisk rett! Inne i ei nydelig boks låg den Michael Kors-veska eg har ønska meg.

Gammel 25-12-14, 13:32   #74
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk diamanter!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 13:39   #75
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Jeg vet jeg får Kari Traa ullundertøy, han har kjøpt noe mer og det aner jeg ikke hva er.

Det andre var gavekort på storsenteret i nærheten.
Han er veldig flink til å snappe opp ideer fra ting jeg gjør og sier, er alltid imponert over gavene hans.
Men i år fikk han litt panikk, mye kveldsjobbing og fullpakket kjøpesenter,
så da tok han en enkel utvei.
Jeg er fornøyd, jeg! Gleder meg til litt romjulshopping.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 23:16   #76
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Vi investerte i ny seng til jul, så vi var enige om å ikke kjøpe gave til hverandre. Men jeg fikk likevel en liten gave til ham, og klarte ikke å la være å kjøpe en liten ting til ham. Vanligvis aner jeg ikke hva han kjøper, han er veldig flink å finne på ting.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 23:28   #77
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Har en viss anelse om at det er en data siden min nettopp har røket og jeg har fått beskjed om at det ikke er noe poeng å kjøpe før januarsalget Vi bruker ikke å kjøpe så dyre gaver så jeg er langt ifra sikker og blir absolutt ikke skuffet om det er noe helt annet!

Mannen har virkelig slått på stortromma og kjøpt Macbook Air til meg!! Vi bruker absolutt ikke å kjøpe så dyre gaver til hverandre.

Gammel 25-12-14, 23:38   #78
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I år kjøpte vi ikke gaver til hverandre, siden vi måtte ha nytt kjøleskap og fryser rett før jul.

Gammel 26-12-14, 13:31   #79
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk isblå Kitchen Aid - veldig fornøyd.

Gammel 26-12-14, 16:07   #80
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Gubben glemte å kjøpe gave fra ungene til meg så jeg er litt snurt. Blæ!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.