Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-14, 13:48   #21
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Takk for svar! Jeg får ta meg en runde i butikkene her etter eksamen og finne ut hvor smertegrensen går når det gjelder både pris og utseende!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 21:55   #22
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Vi kjøpte på Bohus i fjor. Det ser veldig naturtro ut, og kostet 3000,- uten lys. Med lys mener jeg det kostet 4500,-
De fleste som var innom oss i jula i fjor trodde treet var ekte

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 22:01   #23
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Vi har nettopp kjøpt på et gartneri tilknyttet Hageland kjeden. De hadde et stort og flott utvalg. Vi fikk 30% avslag på prisen om vi meldte oss inn.
Treet vi kjøpte er 2.10 høyt og med lys. Er mulig å sette på ekstra lys om vi ønske det. Prisen vi betalte med 30% rabatt var ca 1500. http://www.hageland.no/Default.aspx

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 22:03   #24
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, det var jo ikke så ille pris Hillary, de så fine ut på bildet. Hageland kjenner jeg ikek til, men ser det fins i nabobyen.

Gammel 08-12-14, 01:56   #25
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Drar opp igjen denne jeg siden jeg plutselig kom på at både jeg og guttungen reagerte på juletreet i fjor. Noen som har funnet fine kunstig tre i år som ikke koster så altfor mye? Maks 3000.

Vurderer å bestille herfra, men usikker på om vi får det til jul.

Gammel 08-12-14, 02:06   #26
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Drar opp igjen denne jeg siden jeg plutselig kom på at både jeg og guttungen reagerte på juletreet i fjor. Noen som har funnet fine kunstig tre i år som ikke koster så altfor mye? Maks 3000.

Vurderer å bestille herfra, men usikker på om vi får det til jul.

Jeg bestilte her: http://www.kunstkerstbomen.nl, november i fjor. 1 uke etter hadde jeg det på døra. Mener bestemt det var DHL som leverte.

Gammel 08-12-14, 09:44   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte et til under 1000-lappen på Plantasjen for 6 år siden. Det er fortsatt fint og ser bra ut. Jeg har satt på ett og ett punkt lys selv fram til nå (300 lyspunkt i fjor. ), for det gir absolutt best resultat, men når vi måtte skifte lys i år kjøpte jeg et slikt nett. Spent på hvordan det blir.

Gammel 09-12-14, 16:32   #28
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Urk, dette skal visst ikke bli så lett. Jeg tør ikke bestille på nett, for det er så vanskelig å se ut fra bildene hvordan de er. De de hadde på Plantasjen nå likte jeg ikke, verken de dyre eller de billige. Samme på Skeidar. Bohus hadde ett som var fint, Victoria Slim til 4000. Det er med mange små lys. Vi har liten stue, og må ha ett som ikke er altfor omfangsrikt, dette hadde passet fint sånn sett. Men jeg syns 4000 er dyrt, da. Vurderer å utsette til lille julaften evt julaften formiddag, for jeg vet at Bohus pleier å ha halv pris på julevarene da. Men det er jo en sjans å ta, det krever en plan B. Jeg fant det samme treet, eller ihvertfall het det det samme, på en annen nettside - der hadde det 10 års garanti. Hvis Bohus også har det, så er det jo ikke så skummelt å velge ett med lys.

Gammel 09-12-14, 21:55   #29
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Vi kjøpte fra Bohus i fjor, og var kjempefornøyd med det. Kjøpte uten lys da, så kan jeg bestemme selv hvilke lys jeg vil ha. Om noen år er treet innspart, og vi slipper å rushe ut for å kjøpe juletre når det nærmer seg julaften. Og ikke minst - vi slipper alle smådyrene som kommer inn i huset.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-14, 21:58   #30
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Vi bestilte herfra: http://www.hageweb.no/juletre/uten-lys.html
Endte opp med Nobilis Fir. Det kom i posten for noen dager siden, og det er svært naturtro.

Gammel 09-12-14, 22:02   #31
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Det så fint ut. Er det formstøpte nåler? Og hvor lang tid tok leveringen?

Gammel 10-12-14, 11:51   #32
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Nålene ser helt ut som på ekte edelgran (men så synes jeg edelgran ser ganske plastikk ut i forhold til norsk gran da). Leveringstida var under en uke, jeg betalte med kredittkort

Gammel 10-12-14, 15:57   #33
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beklager å hoppe inn i tråden din, men jeg har motsatt spørsmål: hvor får jeg tak i et skikkelig kitch, fake tre? Det kan gjerne være rosa eller sort eller hvitt, og ikke altfor dyrt, men ikke sånn 40 cm med glitternåler i potte, liksom.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-14, 16:01   #34
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

De har det p åden linken Flubby kjøpte på, hvitt.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-14, 16:03   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, men jeg synes 1000 spenn var litt dyrt, også vil jeg kjøpe det live.

- No. 4 -
Gammel 10-12-14, 16:03   #36
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hadde vært kult med svart tre altså!

Tre stk!
Gammel 10-12-14, 16:06   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

7-åringen hadde dødd av lykke over et rosa. Broren hadde bare dødd.

- No. 4 -
Gammel 10-12-14, 16:11   #38
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har hvite trær på plantasjen. Billige er de også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-14, 16:11   #39
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Rosa tre!

Gammel 10-12-14, 16:12   #40
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Haha ja samme her! Skal det være plastikk kan det like gjerne være fantastikk spør du meg!

Tre stk!
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.