|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint utVi kjøpte på Bohus i fjor. Det ser veldig naturtro ut, og kostet 3000,- uten lys. Med lys mener jeg det kostet 4500,- |
|
|
|
|
|
#23 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint utVi har nettopp kjøpt på et gartneri tilknyttet Hageland kjeden. De hadde et stort og flott utvalg. Vi fikk 30% avslag på prisen om vi meldte oss inn. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
snur
|
Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint utDrar opp igjen denne jeg siden jeg plutselig kom på at både jeg og guttungen reagerte på juletreet i fjor. Noen som har funnet fine kunstig tre i år som ikke koster så altfor mye? Maks 3000.
|
|
|
#26 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut
|
|
|
#27 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint utJeg kjøpte et til under 1000-lappen på Plantasjen for 6 år siden. Det er fortsatt fint og ser bra ut. Jeg har satt på ett og ett punkt lys selv fram til nå (300 lyspunkt i fjor.
|
|
|
#28 |
|
Fortynnet
|
Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint utUrk, dette skal visst ikke bli så lett. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint utVi kjøpte fra Bohus i fjor, og var kjempefornøyd med det. Kjøpte uten lys da, så kan jeg bestemme selv hvilke lys jeg vil ha. Om noen år er treet innspart, og vi slipper å rushe ut for å kjøpe juletre når det nærmer seg julaften. Og ikke minst - vi slipper alle smådyrene som kommer inn i huset. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint utVi bestilte herfra: http://www.hageweb.no/juletre/uten-lys.html
|
|
|
|
#32 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint utNålene ser helt ut som på ekte edelgran (men så synes jeg edelgran ser ganske plastikk ut i forhold til norsk gran da). Leveringstida var under en uke, jeg betalte med kredittkort
|
|
|
|
#33 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint utBeklager å hoppe inn i tråden din, men jeg har motsatt spørsmål: hvor får jeg tak i et skikkelig kitch, fake tre? Det kan gjerne være rosa eller sort eller hvitt, og ikke altfor dyrt, men ikke sånn 40 cm med glitternåler i potte, liksom.
|
|
|
#34 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint utDe har det p åden linken Flubby kjøpte på, hvitt.
|
|
|
#35 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint utJa, men jeg synes 1000 spenn var litt dyrt, også vil jeg kjøpe det live.
|
|
|
#36 |
|
Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint utHadde vært kult med svart tre altså!
|
|
|
#37 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut7-åringen hadde dødd av lykke over et rosa.
|
|
|
#40 |
|
Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut
Haha ja samme her! Skal det være plastikk kan det like gjerne være fantastikk spør du meg!
|
![]() |
|
|