Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva får barna deres til jul i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-14, 23:53   #141
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva får barna deres til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Vet du noe sted de selger det som det ikke koster millioner?
Jeg vet at det ikke er spesielt billig, men jeg ser på det som en investering. Mye kjekk leking framover.

Ser ikke ut som det selges mange steder akkurat.

Gammel 12-11-14, 22:49   #142
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Svigermor har vært på julegaveshopping til gutta.
Vi sa de ønsket seg Kaptein Sabeltann skuten, og den er på tilbud på Toys'r'us nå. "Skal de ha hver sin?" spurte hun, hvorpå vi svarte at NEI, det holder lenge med en på deling!
Så hva gjør min svigermor? Jo hun drar ut og kjøper en......og en til! "Jeg syns jo så synd på han som ikke får leke skikkelig med den da."

Joda, hun har erfaring med mine kranglekopper. Men likevel! Jaja, vi får iallefall to overlykkelige gutter på julaften.

Gammel 13-11-14, 12:27   #143
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Eldste ønsker seg visst også 3Ds. Han har vanlig DS som har ligget uten bruk en stund, men som nå er tatt frem. Litt mye med både PS og Ds, kanskje, men ønsker at veldig å kunne spille Mario i tillegg. Lite leker han ønsker seg.

Minsten vil veldig veldig ha en sånn Teksta- hund. Han har bursdag om et par uker og får endel av ønskene sine da. Bla sjørøverskipet til Playmo, iPad mini og babyborn- dukke+ ting til den.

Ellers ønsker han seg alt i reklamene og katalogene.

Gammel 13-11-14, 12:29   #144
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Vi sa de ønsket seg Kaptein Sabeltann skuten, og den er på tilbud på Toys'r'us nå. "Skal de ha hver sin?" spurte hun, hvorpå vi svarte at NEI, det holder lenge med en på deling!
Så hva gjør min svigermor? Jo hun drar ut og kjøper en......og en til! "Jeg syns jo så synd på han som ikke får leke skikkelig med den da."

Joda, hun har erfaring med mine kranglekopper. Men likevel! Jaja, vi får iallefall to overlykkelige gutter på julaften.

Ja ser for meg at det kan være utfordring med tvillinger. 😄

Gammel 13-11-14, 12:37   #145
halaisa
Aktiv

halaisa sin avatar

Medlem siden: Feb 2013
halaisa er litt kulhalaisa er litt kul
Standard

Ikea har fått kaplakopier, 89 kr for 100 klosser.

halaisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 14:19   #146
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Synes nå det er greit at de får en hver.

Gammel 14-11-14, 10:02   #147
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg må skryte litt av søsteren min i denne tråden, siden det dreier seg om julegaver til ungene... Malin er megasuperduperfan av Katy Perry, og jammen har ikke Dadda (som søsteren min kalles av ungene) kjøpt både flybilletter til Oslo, og billetter til konsert!

Jeg vet om en elleveåring som kommer til å hulke av glede på julaften!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-14, 22:25   #148
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror min yngste skal få Fisher Price garage, småbiler og sånn "bilteppe" i julegave. Noe av dette kunne han sikkert ha fått arvet av sin storebror, men det virker ikke som om han er så ivrig på den tanken . Lekekjøkken med utstyr hadde sikkert slått an det også. Duplo og Brio trenger vi absolutt ikke mer av, Sønnemannen hadde absurde mengder.

Gammel 16-11-14, 22:29   #149
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Ja ser for meg at det kan være utfordring med tvillinger. 😄

Ikke noe mer enn med andre søsken tenker jeg. De lærer at de ikke alltid kan få hver sin av alt, men at de må kunne dele og leke sammen.
De er stort sett flinke til det da.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Synes nå det er greit at de får en hver.

Klart det er greit. Og de vil bli overlykkelige. Men jeg syns det er ganske unødvendig, iallefall når de trenger andre praktiske ting også.
Men jeg gleder meg til å se ansiktet deres når de åpner pakkene sine på julaften.

Gammel 16-11-14, 23:28   #150
millact

Standard

Ikke noe mer enn med andre søsken tenker jeg. De lærer at de ikke alltid kan få hver sin av alt, men at de må kunne dele og leke sammen.
De er stort sett flinke til det da.

Klart det er greit. Og de vil bli overlykkelige. Men jeg syns det er ganske unødvendig, iallefall når de trenger andre praktiske ting også.
Men jeg gleder meg til å se ansiktet deres når de åpner pakkene sine på julaften.

Ja, da er jeg jo litt enig med deg.

Gammel 17-11-14, 13:05   #151
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Mulig lillebror skal få seg nettbrett, men jeg er litt usikker enda. Han ønsker seg jo alt i lekebutikken så å kjøpe noe til han er iallefall ikke vanskelig.

Gammel 21-11-14, 22:54   #152
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Står fast med mine to nemlig.

Yngste får nå kapla, bestilt og hentet i kveld.

Gammel 21-11-14, 23:16   #153
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Her ble det tv, det er en fellesgave til dem begge, og undere over alle undere, faren ble med på å spleise.

Gammel 24-11-14, 11:53   #154
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Han ønsker seg jo alt i lekebutikken så å kjøpe noe til han er iallefall ikke vanskelig.

Jeg synes det blir litt vanskelig når de ønsker seg alt jeg. For det kan være vanskelig å skille det som de virkelig ønsker seg fra det som bare ser spennende ut i reklamene.

Jeg er ferdig med gavene til ungene nå. De får Wii u og noen spill på deling, storesøster får kinetisk sand, gutten får disney infinity figurer og lillesøster får doktor mcstuffins operasjon spill.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 12:02   #155
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

lillesøster får doktor mcstuffins operasjon spill.

Hva er dette doc mcstuffins for noe? Lillesøster er så opptatt av det og jeg aner ikke hvor hun har det fra? Er det på barne-tv eller?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 12:04   #156
zinatara

zinatara sin avatar

zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Hva er dette doc mcstuffins for noe? Lillesøster er så opptatt av det og jeg aner ikke hvor hun har det fra? Er det på barne-tv eller?

Det er en serie som går på disney junior om en liten jente som er leketøysdoktor.

Gammel 24-11-14, 12:05   #157
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en serie som går på disney junior om en liten jente som er leketøysdoktor.

Går den bare på Disney jr?

Gammel 24-11-14, 12:09   #158
zinatara

zinatara sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Går den bare på Disney jr?

Det vet jeg egentlig ikke, tror ikke jeg har sett den noe annet sted. Men jeg skal innrømme at de barne-tvkanalene går litt i surr for meg.

Gammel 24-11-14, 12:11   #159
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Det vet jeg egentlig ikke, tror ikke jeg har sett den noe annet sted. Men jeg skal innrømme at de barne-tvkanalene går litt i surr for meg.

Vi har bare hatt NRK super og vanlig Disney frem til nå, så da går den sikkert ikke der. Da må hun ha plukket det opp i barnehagen da.

Så det var sånn doktorkoffert på lekebutikken som hun ønsket seg så veldig til jul. Masse lilla og rosa og glitter.

Gammel 24-11-14, 19:47   #160
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han får en PC.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.