Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Drinker med Dahls julebrus?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-14, 20:31   #21
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drinker med Dahls julebrus?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Man kan ikke snobbe med Jack, altså.

Nope. Det er den hyggeligste spriten man kan få, er med på alt som er moro.

Jeg tror Jack&Julebrus med lime er en vinner.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 20:35   #22
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker Jack. Han er snill med både magen og hodet mitt.

Men jeg har aldri møtt en whiskey-elsker som er opptatt av presentasjonen hans.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 20:38   #23
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jack bor ikke her, bare Jameson.

Kanskje Cindy og Mave kan ta ansvar for å teste Jack?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 20:40   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så du IG-bildet mitt i går, Cuya?

Gammel 21-11-14, 20:41   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jameson og Jack har mange av de samme kvalitetene, for øvrig.

Gammel 21-11-14, 20:45   #26
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Og om noen trenger Braastad, så er det bare å komme.

Gammel 21-11-14, 21:03   #27
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Mitt forslag er å drikke seg dritings på noe godt, etterpå er sikkert det meste du blander med julebrus godt.

Gammel 21-11-14, 21:06   #28
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Mitt forslag er å drikke seg dritings på noe godt, etterpå er sikkert det meste du blander med julebrus godt.

Ja. Og alt smaker julebrus dagen derpå.
*har enda traumer etter å ha blandet i sitronbrus*

Gammel 21-11-14, 21:09   #29
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Dette skal liksom være den festlige (?) velkomstdrinken, og jeg synes ikke det tar seg ut å skjenke gjestene dritings før velkomstdrinken.

Gammel 21-11-14, 21:12   #30
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

"Vær vennlige å ankomme festen med blusset godt fyrt/bedugget/påseilet/brisen/dritings da velkomstdrinken smaker høgg og gamle sokker." Dét er invitasjonen sin det.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 21:13   #31
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Dette skal liksom være den festlige (?) velkomstdrinken, og jeg synes ikke det tar seg ut å skjenke gjestene dritings før velkomstdrinken.

Er det ikke i Trøndelag, da?

Gammel 21-11-14, 21:14   #32
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jaja, details, smitails. Du kan jo drikke deg dritings i prøvingen, så serverer du det du syns smakte best. Det kan bli festlig det.

Gammel 21-11-14, 21:15   #33
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Stort smil

Jeg har nå prøvesmakt litt systematisk noen forslagene deres:

1) Gin, julebrus, lime og is.

Til å leve med. Ikke fantastisk, men jeg er sikkert preget av at en av ungdommens verste rotbløyter ble forårsaket av gin. Mye gin. Med appelsinjuice og San Fransisco-drinkmix.

2) Braastad og julebrus.

Herren være meg nådig, noe så fælt! Konklusjonen er at julebrus redder ikke Braastad. Is, lime og mynte hjalp heller ikke. Terningkast 1.

3) Jameson, julebrus og lime.

Slettes ikke så ille. En god nummer 2.

4) Rom, julebrus, is, lime og mynte.

Vinneren. Nesten god. Facebookjuryen mente at mørk rom ville ha vært bedre.

Nå har jeg gjort min plikt for i kveld.

Mulig vi tester frozen julebrusdaquiri i morgen.

Gammel 21-11-14, 21:15   #34
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Er det ikke i Trøndelag, da?

Det er den møblerte delen av Trøndelag.

Gammel 21-11-14, 21:17   #35
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Julebrus funker i allefall dårlig med Captain Morgan. Får fortsatt grøsninger.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 21:17   #36
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trønderfest på sitt beste?

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 21:17   #37
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

"Vær vennlige å ankomme festen med blusset godt fyrt/bedugget/påseilet/brisen/dritings da velkomstdrinken smaker høgg og gamle sokker." Dét er invitasjonen sin det.

Som Maverick påpekte er dette i Trøndelag, og man behøver i utgangspunktet ikke oppfordre folk til å fyre litt før festen.

Gammel 21-11-14, 21:18   #38
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er den møblerte delen av Trøndelag.

Dersom denne drinken er opptakten til festen har jeg en anelse om at det kan bli umøblert utover kvelden.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 21:20   #39
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg flytter! Her er det ikke noe moro i alle fall.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 21:22   #40
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Det aner meg at nabovarselet for denne festen burde nådd ned hit jeg bor også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.