|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Har du latt håret blir grått? | |||
| Ja, og eg er under 40 |
|
5 | 4,59% |
| Ja, og eg er over førti |
|
8 | 7,34% |
| Nei. Ikkje enno |
|
53 | 48,62% |
| Nei, erru gærne? |
|
43 | 39,45% |
| Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg husker mamma valgte en stripeløsning i mellomfasen da hun begynte å bli grå. Hun var ganske ung, og jeg husker jeg syns det var pent. Nå har hun nydelig sølvfarget hår, og hvis det skulle dukket opp et svart et så napper hun det ut i ren forskrekkelse.
|
|
|
#162 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg er grå - eller egentlig hvit i framkanten av pannehårene. Men siden jeg er blond og har pannelugg, synes det ikke. Jeg liker det faktisk. |
|
|
|
|
|
#163 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Har du latt håret bli grått?
Den linken var gull. Den skal jeg se mer på.
|
|
|
#164 |
|
www.bomulls.no
|
Altså burde vi med tynt hår som gjerne vil ha litt tykkere hår, nappe som bare det!??
|
|
|
#165 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du latt håret bli grått?Ja.
|
|
|
#166 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Poly, jeg har også hørt det, men jeg tror ikke noe på det. Hva skulle mekanismene vært for det, liksom?
|
|
|
#167 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nemlig. Skulle gjerne hatt tykkere hår, gitt.
|
|
|
#168 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Det som er rart er at menn som har gråstenk i håret er distingvert, dersom han farger håret har han en form for krise, type 40 års-krise. Kvinner - de blir automatisk gamle kjerringer.. :urettferdig - skikkelig urettferdig!: Jeg velger å bli distingvert!
|
|
|
#169 |
|
fri
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Vel, ikke alle gråhårede menn som er distingverte da. Også på dem så forutsetter det at de klipper seg ganske ofte, og ikke minst; holder styr på håret i nakken. Nakkehår som brer seg og gjerne kruser seg er ikke pent, og blir enda verre når det blir grått synes jeg. |
|
|
|
|
|
#170 |
|
|
I beg to differ: |
|
|
|
|
|
#172 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg synes uansett ikke langt grått hår er noe pent.
|
|
|
|
#173 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg blir veldig glad for sånne bilder av flott, langt, grått hår!
|
|
|
#175 |
|
Glamorøs
|
Åh, jeg syns langt grått er nesten kulere enn kort! Om du bare googler "long gray hair" får du opp masse nydelig.
|
|
|
#176 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Ja, og igjen særlig de som er airbrushet til å ha en hud som en 20-åring.
|
|
|
#178 |
|
Glamorøs
|
Ja, men det er jo fordi det er pene damer. Jeg syns ingen av dem har blitt "airbrushet til å ha en hud som en 20-åring." Det er jo ikke hudkvaliteten som sier noe om de kler grått hår eller ikke. Jeg syns dere er litt kranglevorne. Først har man funnet bilder av for gamle damer, så er de airbrushet for mye.
|
|
|
#179 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Alle bilder av kvinner over alt er jo airbrushet. Jeg og en kollega (en sånn som kjenner alle i bransjen) satt i går og prøvde å finne noen folk på et selskaps nettsider. Min kollega satt sånn "ja, der var Kalle, ja, og der ser jeg Tom, og skal vi se, å er det HENNE, jeg kjente henne igjen på bildet, gitt, og der er HUN, ja, nei, henne kjente jeg heller ikke igjen." Damer er påfallende lite like selv selv på "offisielle" bilder.
|
|
|
#180 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg kjenner sterkt at JEG ikke hadde trivdes med grått hår. Det hadde krevd enormt mye av resten av utseendet, klær, hud, sminke, hårklipp/-lengde/-styling. En litt sliten mandag er det jaggu meg ille nok å se seg i speilet om man ikke skal være grå i topplokket i tillegg! For meg!
|
![]() |
|
|