Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Kalkulator til 1p og 2p matte

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-14, 19:33   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Spørsmål

Kalkulator til 1p og 2p matte

Hvor avansert kalkulator er det nødvendig å kjøpe når man skal ha 1p og 2p matte på vdg.skole?

Har ei venninne som går på Sonans og de sier at det er nødvendig med graffunksjon og de kalkulatorene vi finner koster fra 1500 og oppover. Er dette en nødvendig investering?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 22:37   #2
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kalkulator til 1p og 2p matte

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Hvor avansert kalkulator er det nødvendig å kjøpe når man skal ha 1p og 2p matte på vdg.skole?

Har ei venninne som går på Sonans og de sier at det er nødvendig med graffunksjon og de kalkulatorene vi finner koster fra 1500 og oppover. Er dette en nødvendig investering?

Jeg kjenner ikke de mattefagene, men jeg ryddet i gamle bokser i går, og kom over en slik kalkulator med alt for mange fancy funksjoner på, som jeg kan selge billig om du er interessert.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 22:38   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer helt an på hvordan skolen legger opp faget.
Om man skal ta det som privatist, har man ikke datatilgang på eksamen såvidt jeg vet, da trenger man en slik.
De fleste skoler bruker nok databaserte verktøy til graftegning isteden. Vi gjør det, og da trenger de bare en enkelt kalkulator, type 200 kroner på Clas Ohlson.
Man bør ha det skolen underviser etter for da er det det som vises.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 22:41   #4
Timar
Klar

Timar sin avatar

Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Man bør ha det skolen underviser etter for da er det det som vises.

Ja, det er et godt poeng. Det er jo også det det er mulig å hjelp til.

Men hva skal jeg gjøre med 1500-kroners vindunderet mitt, mon tro? TI-89, tror jeg den het. Top notch på slutten av 90-tallet

Gammel 23-10-14, 22:41   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Ja, det er et godt poeng. Det er jo også det det er mulig å hjelp til.

Men hva skal jeg gjøre med 1500-kroners vindunderet mitt, mon tro? TI-89, tror jeg den het. Top notch på slutten av 90-tallet

Ikke noe kupp nå tror jeg. De fleste grafiske som brukes er Casio.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 08:00   #6
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Ikke noe kupp nå tror jeg. De fleste grafiske som brukes er Casio.

Dette var gromkalkulatoren fra studietiden, hvis jeg graver enda dypere finner jeg nok den grafiske Casio'en fra videregående også. Interessert? :P

Neida, men hvis jeg (og mannen) har opptil flere slike liggende, så vil jeg tro siste modell er mulig å få kjøpt brukt?

Gammel 24-10-14, 08:07   #7
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Dobbelt, beklager!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.