Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-07, 15:26   #721
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Kule klær til skatten, Lille Rosin, og lekker silketopp, Angelique!

Fikk endelig tid til å gjøre et lite ammetopp-raid i dag:

Kvar har du kjøpt denne?
Pris?
Veldig fin

Gammel 25-05-07, 15:51   #722
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Veldig lekre! Men - hvordan er disse i stoffet - er de litt "tykke", eller mer sånn slaskete og tynne? Kan man bruke én og én uten at det ser ut som ei tynn undertrøye, mener jeg..?

Jeg kjøpte noen singleter nylig, lurer på om det var H&M? Disse så veldig fine ut på bildene på nett, men da jeg fikk dem var de så tynne og slaskete at de nesten var gjennomsiktige. Jeg bruker ofte singleter under / sammen med gensere/ topper, men da må de være gode og av bra kvalitet. Hater sånne tynne fisletrøyer.

Jeg kjøpte noen på Ellos litt tidligere, slike spagettitrøyer. De var IKKE noe særlig .
Men disse likte jeg. Var fin passform, og satt godt :enig:
Ypperlig å bruke under andre gensere/topper.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 25-05-07, 17:32   #723
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Kvar har du kjøpt denne?
Pris?
Veldig fin

Takk! Den er kjøpt i en butikk her i Houston - Motherhood. Kanskje de sender utenlands:
www.motherhoodnursing.com

Gammel 25-05-07, 18:30   #724
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Takk! Den er kjøpt i en butikk her i Houston - Motherhood. Kanskje de sender utenlands:
www.motherhoodnursing.com

Åh, er det ammetopp altså
Reknar med det er stort marked for ammetoppar Junaiten

Gammel 25-05-07, 19:29   #725
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Åh, er det ammetopp altså
Reknar med det er stort marked for ammetoppar Junaiten

Hm, skulle nesten ikke tro det, så lite som folk ammer her borte, og så redde de er for å amme offentlig.

Gammel 25-05-07, 19:37   #726
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

Hog så redde de er for å amme offentlig.

Jo, det var det eg tenkte på.

Er det Motherhood som tar så fryktelig mykje i fraktkostnader, eller hugsar eg feil?

Gammel 25-05-07, 19:40   #727
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Jo, det var det eg tenkte på.

Er det Motherhood som tar så fryktelig mykje i fraktkostnader, eller hugsar eg feil?

Vet ikke, for jeg var på et kjøpesenter og kjøpte dem.

Gammel 25-05-07, 19:41   #728
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Gap selebukse

2 topper fra next

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 25-05-07, 19:42   #729
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

2 skjorter fra next

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 25-05-07, 19:45   #730
Chablis
Drømmer

Standard

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 25-05-07, 19:47   #731
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det er jo kommet ny Vila-butikk der du bor.

Er det? Hvor?

Nå når jeg ikke er i permisjon for en gangs skyld, er jeg jo aldri i byen.

Gammel 25-05-07, 19:51   #732
Chablis
Drømmer

Standard

Mannen får dette

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 25-05-07, 20:55   #733
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg kjøpte noen på Ellos litt tidligere, slike spagettitrøyer. De var IKKE noe særlig .
Men disse likte jeg. Var fin passform, og satt godt :enig:
Ypperlig å bruke under andre gensere/topper.

Men hvor tykke er de i stoffet, liksom? Er de som "undertrøyer" eller tykkere enn det, altså mer som ordinære topper/ gensere i tykkelse?

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 26-05-07, 08:15   #734
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Men hvor tykke er de i stoffet, liksom? Er de som "undertrøyer" eller tykkere enn det, altså mer som ordinære topper/ gensere i tykkelse?

Uff, vanskelig å beskrive.
De er nok mer som vanlig bomullsgensre synes jeg.
Ikke så tynne som noen singletter jeg bruker som undertrøye nei.

Men dette er jo veldig smak og behag (du får prøve, og så får du evt returnere )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-05-07, 22:38   #735
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Er det? Hvor?

Nå når jeg ikke er i permisjon for en gangs skyld, er jeg jo aldri i byen.

På senteret, vegg i vegg med Neste Stopp. Man går forbi der på vei til polet. Der er du vel av og til selv om du ikke er i permisjon?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 27-05-07, 00:13   #736
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

På senteret, vegg i vegg med Neste Stopp. Man går forbi der på vei til polet. Der er du vel av og til selv om du ikke er i permisjon?

Da er jeg veldig fokusert på MÅLET. og lar meg ikke distrahere

Gammel 27-05-07, 02:11   #737
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse ble innkjøpt i dag. Mine er beige, da, fant ikke bilde av dem.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 27-05-07, 10:02   #738
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Shoppet endel nytt i det siste til de fleste her i huset

storebror måtte ha nye bukser og fikk en beige tøff Gant bukse og en råkul olabukse fra Levis' som rekker midt på ankelen
Lillebror fikk en Brubaker bukse som var satt ned til 99,- i beige og et par skikkelig stygge Spiderman blinkesko ,men han syntes der er helt vanittig kule

Min kjære fikk en pen skjorte med korte ermer fra Bruuns Bazar i lyseblått og hvitt (småruter)

Jeg kjøpte et par rålekre sko fra Shoe' shi bar i en nydelig blåfarge
Kjøpte en ny jeans fra Marc Jacobs (fikk jeansen til halv pris)samt en bluse i samme stoff som kjolen nedenfor med matchende strikkbelte til og et linskjørt fra Munthe plus Simonsen

Gammel 27-05-07, 10:29   #739
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nudelig blåfarge på den blusen, Angelique!

Jeg fant denne her, endelig! Den har jeg jaktet på en stund, tenker den blir deilig på ettermiddagene på ferie i Spania senere i sommer.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 27-05-07, 10:32   #740
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nudelig blåfarge på den blusen, Angelique!

Jeg fant denne her, endelig! Den har jeg jaktet på en stund, tenker den blir deilig på ettermiddagene på ferie i Spania senere i sommer.

Den blusen så jeg hos Cara på torsdag, men den de hadde var det altfor mye rødt i.Helt nydelig bluse

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:27.