Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggingstråden 2014

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-14, 23:11   #441
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har også hentet julekortene i dag. Kjempefornøyd med dem!

Synes våre også ble bra. Men jeg har neppe bestilt nok, så skal nok lage et annet også.

Gammel 18-10-14, 23:13   #442
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hentet julekortene? *imponert* Jeg har begynt å vurdere om jeg skal ha julekort i år eller ikke.

Jeg har begynt å TENKE på gaver da. Fant ut at i grunnen kan jeg kjøpe det meste på obs.

Gammel 18-10-14, 23:19   #443
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hentet julekortene? *imponert* Jeg har begynt å vurdere om jeg skal ha julekort i år eller ikke.

Jeg har begynt å TENKE på gaver da. Fant ut at i grunnen kan jeg kjøpe det meste på obs.

Så bra! Kom gjerne med tips. Jeg står i grunnen fast på resten. I år blir det mye kremer osv til damene i familien. Det vet jeg brukes opp i alle fall.

Usikker på egne barn.

Gammel 18-10-14, 23:22   #444
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungene mine skal få klippekort på pirbadet og ei bok hver, så de er enkle. Det er foreldre og søsken som er bøygen hos oss, og jeg tror det blir bruksgaver i år. Noen ønsker seg diverse servisegreier, de er enkle, andre får noe kjøkkenutstyr vi synes de trenger.

Gammel 18-10-14, 23:30   #445
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kun en gave igjen, det er til svigerfar. Vet hva han skal få men tør ikke kjøpe det ennå.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-14, 23:45   #446
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jeg har kun en gave igjen, det er til svigerfar. Vet hva han skal få men tør ikke kjøpe det ennå.

Ah, du er heldig!

Jeg har 19 å kjøpe til. 4 er jeg ferdig med.

Gammel 18-10-14, 23:56   #447
Novla

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Juleplanleggingstråden 2014

Takket være denne tråden har jeg fått bestilt masse innpakkingsstæsj, to julegaver og et par ting til adventskalender fra Panduro, samt tre Legojulegaver, gave til yngstesønnen (FisherPrice-garasje på tilbud), adventskalendersmåtterier og et par Legoesker til å ha på lur fra Lekekassen. Fornøyd, ja!

Gammel 19-10-14, 00:19   #448
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ungene mine skal få klippekort på pirbadet og ei bok hver, så de er enkle. Det er foreldre og søsken som er bøygen hos oss, og jeg tror det blir bruksgaver i år. Noen ønsker seg diverse servisegreier, de er enkle, andre får noe kjøkkenutstyr vi synes de trenger.

Jeg vurderer klippekort på Aquarama til mine. Bok til eldste er alt kjøpt.

Gammel 19-10-14, 10:27   #449
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Ah, du er heldig!

Jeg har 19 å kjøpe til. 4 er jeg ferdig med.

Jeg har rundt 30 +at vi skal lage noen gaver.

Gammel 19-10-14, 10:49   #450
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ferdig med en pakkekalender. (den enkleste)

Skal få tatt bilder ute til julekort neste helg, da er alle ungene hjemme og håper på litt mindre grått vær.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-14, 14:31   #451
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg vurderer klippekort på Aquarama til mine. Bok til eldste er alt kjøpt.

Utgår da det ikke lønner seg.

Gammel 19-10-14, 14:57   #452
Chablis
Drømmer

Standard

Hvorfor lønner det seg ikke Milla?

Jeg har brukt mindre på julegaver i år , enn jeg trodde. Det var i grunn helt greit.

Gammel 19-10-14, 19:32   #453
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Hvorfor lønner det seg ikke Milla?
it.

Må gå så mye for at det skal lønne seg.

Gammel 19-10-14, 19:37   #454
Chablis
Drømmer

Standard

Kalendere til besteforeldre bestilt , nå er jeg faktisk ferdig. Mannen får ta seg av siste gaven selv.

Gammel 19-10-14, 19:40   #455
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt fire gaver i dag! Hos Stormberg. Der var det salg, og jeg fant smartphonehansker til en femtilapp. Altså, er jo ikke ferdig, for skal supplere med kaffe/te/sjokolade, men det er jo den enkle biten.

Gammel 20-10-14, 10:45   #456
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Da har jeg bestilt adventskalendere fra lekmer.no. Det ble en Frost til Storesøster, Lego City til Storebror og Playmobil brannstasjon til Lillebror. Har også begynt å få en god del pakker til pakkekalenderne.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 10:50   #457
Annki
Englemamma

Annki sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Jeg hadde egentlig sett med ut julegave til mamma og pappa, en forestilling på kulturhuset her som jeg vet de begge hadde satt pris på. Nå viser det seg at denne er utsolgt, så da er jeg helt blank på hva jeg skal finne på... De to og min bror er de desidert verste å finne noe til!

Jeg har bestilt adventskalender til gutta da, de får Schleich Farm Animals - like kalendere, så blir det minst sjanse for klaging og tull!

Gammel 21-10-14, 11:44   #458
guttemamma
Superduperaktiv

Medlem siden: Aug 2007
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Da har jeg bestilt adventskalendere fra lekmer.no. Det ble en Frost til Storesøster, Lego City til Storebror og Playmobil brannstasjon til Lillebror. Har også begynt å få en god del pakker til pakkekalenderne.

Ikke at jeg har noe med det, ble bare litt forveten.
Har de både kjøpekalender og pakkekalender?

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 12:18   #459
Novla

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde en liten opptelling over ting til adventskalenderen til fireåringen, og kunne til min overraskelse konstantere at jeg er over halvveis:

6x OmNom-figurer (har kjøpt tre pakker som jeg deler opp), siden han elsker Cut the Rope
2x porsjonspakker med badeskum
The Snowman-filmen
Muffinsformer med The Snowman-motiv (tenker han får dem dagen etter filmen, sånn at vi kan ha muffinsbaking og filmkos)
3x ulike klistremerkeark med instrumenter og noter (han elsker alt som har med sånt å gjøre)

I tillegg blir det noen dager med litt snop, et par aktiviteter type pepperkakebaking/kino/muligens å gå å se Nøtteknekkeren.

Lillebror på 1,5 får ikke egen kalender, men jeg tenker han kanskje får en liten ting på adventssøndagene (mest for min egen samvittighet , jeg tror ikke han bryr seg). Og så tenker jeg kanskje å legge med en liten badeleke i pakkene med badeskum - gutta elsker å bade sammen, så det kan jo være til dem begge.

Gammel 21-10-14, 12:59   #460
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guttemamma, her.

Ikke at jeg har noe med det, ble bare litt forveten.
Har de både kjøpekalender og pakkekalender?

Mine har begge deler. Jeg liker å lage pakkekalender og så vil de gjerne ha en ferdig også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.