Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggingstråden 2014

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-14, 13:13   #381
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Har dere noe budsjett og forholde dere til når det gjelder gavekjøp?

Nei. Blir som regel omtrent det samme fra år til år.

Gammel 13-10-14, 13:31   #382
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke egentlig. Men det varierer ikke mye fra år til år.

Gammel 13-10-14, 13:43   #383
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Nei, ikke direkte. Men vi prøver å holde det på et greit nivå, og ligger nok lavt i forhold til mange her inne (i følge det jeg ser i gavetråder o.l.). Så vi har vel en ramme på ca. hvor mye vi bruker per person, men finner vi noe som er akkurat midt i blinken kan det jo justeres.

Gammel 13-10-14, 13:44   #384
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Finnes det duplo-kalender?

Jeg mener jeg så en på BR sist jeg var der, men kanskje jeg tok feil? Finner ikke når jeg søker på nett.

6-åringen ønsker seg denne, elsker Scleich:

Gammel 13-10-14, 14:24   #385
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Det er vel egentlig ingen kjøpekalendre som passer for barn under 3 år. Hadde det ikke vært for at lillesøster har eldre søsken og blir illsint om de får noe hun ikke får hadde hun ikke gått kalender i år, hun skjønner jo ikke hva det dreier seg om. Hun kommer til å bli avspist med en enkel sjokoladekalender.

Gammel 13-10-14, 17:10   #386
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nei. Blir som regel omtrent det samme fra år til år.

Det blir det her også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-14, 17:17   #387
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Jeg mener jeg så en på BR sist jeg var der, men kanskje jeg tok feil? Finner ikke når jeg søker på nett.

6-åringen ønsker seg denne, elsker Scleich:

Hvor selger de denne?

Gammel 13-10-14, 17:29   #388
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Odren kansellert!

Jeg bestilte den superhyppe blomstervasen med kobberstriper på i dag. Skal gi den til svigermor, tenker jeg, hun liker slikt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-14, 17:43   #389
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Ja, på en måte. Jeg setter en makssum på hver enkelt jeg skal kjøpe gave for, og som regel holder jeg meg under den.

Gammel 13-10-14, 19:11   #390
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Hvor selger de denne?

Jeg så den på BR i Trondheim, finnes kanskje i nettbutikker også? Damen i butikken mente den kom til å gå fort ut!

Gammel 13-10-14, 19:14   #391
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tenker også en makssum til hver som jeg holder meg innenfor. Tror jeg ligger godt under snittet her inne om jeg skal dømme fra tråder om temaet; men slik har det vært i min familie, vi gir ikke for så store summer - og det er helt fint for foreldrene mine hadde dårlig råd og vi sitter ikke tykt i det selv heller. Det er virkelig gjennomtenkt tanke som teller.

Gammel 13-10-14, 19:19   #392
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror vi gir midt på treet i sum, men det er mulig det bare er noe jeg føler selv.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-14, 19:40   #393
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Jeg tenker også en makssum til hver som jeg holder meg innenfor. Tror jeg ligger godt under snittet her inne om jeg skal dømme fra tråder om temaet; men slik har det vært i min familie, vi gir ikke for så store summer - og det er helt fint for foreldrene mine hadde dårlig råd og vi sitter ikke tykt i det selv heller. Det er virkelig gjennomtenkt tanke som teller.

Jeg ligger nok langt under snittet både når det gjelder jul og bursdager og konfirmasjoner osv. Jeg kunne tenkt meg å gitt noe mer til foreldrene mine, og i fjor ga jeg dem en ekstra gave. Jeg spleiser som regel med broren min på gave til foreldrene våre, og da har vi lagt oss der de har lagt seg til svigerforeldrene hans.

Gammel 13-10-14, 21:09   #394
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg så den på BR i Trondheim, finnes kanskje i nettbutikker også? Damen i butikken mente den kom til å gå fort ut!

Er det bare hester i den, eller?

Gammel 13-10-14, 22:11   #395
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Er det bare hester i den, eller?

Det er en med gårdsdyr også, denne er det hester og hester i ja

Gammel 13-10-14, 22:15   #396
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Enn denne kalenderen da, Mummi.

Gammel 13-10-14, 22:21   #397
millact

Standard

Det er en med gårdsdyr også, denne er det hester og hester i ja

Ser bilde av den i BR-sin nettbutikk, men står at de ikke har den.

Eldste ville kanskje likt den med hester......

Gammel 13-10-14, 23:08   #398
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Den med gårdsdyr vil jeg ha! (Altså 2-åringen, da.)

Si gjerne fra om hvor!

Gammel 14-10-14, 09:04   #399
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Den med gårdsdyr vil jeg ha! (Altså 2-åringen, da.)

Si gjerne fra om hvor!

De hadde den på BR i Trondheim den også Dette er fra en tysk nettbutikk tror jeg.

Gammel 14-10-14, 09:38   #400
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Mummikalenderen er fin.Vi hadde den for to år siden og de to minste leker fremdeles jevnlig med figurene.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.