Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggingstråden 2014

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-14, 19:59   #281
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Da er fint julepapir på vei til meg fra Panduro og juleplanleggingen er offisiselt sparket i gang!

Gammel 10-10-14, 20:04   #282
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Ah, jeg fant en ferdiginnpakket julegave i skapet, jeg tror kanskje det er en engel i den, men jeg vet ikke helt. Men noen skal iallefall få den. Så da er jeg ferdig med årets første julegave.

Gammel 10-10-14, 20:04   #283
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt og pakket inn hele TRE julegaver!! Pakker kun inn i gråpapir eller ensfarget papir, og bruker kun papirtråd da dette er resirkulerbart. Pynter med kanskje et klistremerke og skriver god jul med Dymo. Blir fint og litt nostalgisk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 20:07   #284
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Egosentrismet du en hel jul, Blondie? Litt usikker på hva du legger i det?

Gammel 10-10-14, 20:13   #285
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eventuelt regisserte.

Gammel 10-10-14, 20:43   #286
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper kun LEGO så tidlig som dette.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 22:19   #287
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

XXL har 100 dager bytterett.

OBS har satt ut julepapir!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 22:31   #288
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg virkelig gjort et varp.

Handlet på ebay i dag tidlig, og kjøpte disse til en i familien som ønsker seg dem:

Jeg har søkt på nettet etter disse, og har funnet ut at de koster ca 500,- i butikk, så jeg var godt fornøyd med kjøpet. 280,- på ebay, pluss frakt på 100 kr. Genialt!

Helt til jeg kom på tilbords i ettermiddag, og fant dem til medlemspris til 299,-

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 22:48   #289
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sånne smeller føles så kipe. Helt til man husker at man bare tapte det fire kopper kaffe koster.

Gammel 10-10-14, 22:54   #290
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Hvem har gavepapir i papir (slikt som kan resirkuleres)?

Gammel 10-10-14, 23:21   #291
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Dere juleeksperter, hvor nært inntil jul må man lage julekonfekten for at den skal være fersk og fin i jula?

Jeg lager i hvert fall ikke noe før i desember. Det er gjerne noe av det siste jeg lager før jul.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 23:23   #292
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Sånne smeller føles så kipe. Helt til man husker at man bare tapte det fire kopper kaffe koster.

Ja, ikke store summen, men jeg blir så suuur av slike blemmer.

Gammel 10-10-14, 23:31   #293
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Æsj, så kjedelig, 007 :/

Her fikk jeg SMS med tilbud om 50% avslag på vare nummer 2 hos Kitch'n så da ble det to julegaver (+ julegave fra noen andre til noen andre) til i boks, sammen med de 10 andre. Kom også over en kalendergave så nå har jeg bare 68 igjen

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-14, 11:56   #294
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

I dag har jeg virkelig gjort et varp.

Handlet på ebay i dag tidlig, og kjøpte disse til en i familien som ønsker seg dem:

Jeg har søkt på nettet etter disse, og har funnet ut at de koster ca 500,- i butikk, så jeg var godt fornøyd med kjøpet. 280,- på ebay, pluss frakt på 100 kr. Genialt!

Helt til jeg kom på tilbords i ettermiddag, og fant dem til medlemspris til 299,-

Uffda. Og så får du sikkert tollgebyr og moms i tillegg.

Gammel 11-10-14, 12:01   #295
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Uffda. Og så får du sikkert tollgebyr og moms i tillegg.

Ja. Jeg sendte epost om at jeg ville kansellerer kjøpet, men har ikke fått svar.

Gammel 11-10-14, 14:40   #296
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er så vidt i gang. Har bestilt 8 julegaver på nett, skrevet julegaveliste og er godt i gang med pakkekalenderen. Og kjøpt gråpapir til innpakking.

Tidlig ute, men slett ikke fanatisk, bare interessert i å være høvelig ferdig med alt som kan være ferdig innen desember.

Gammel 11-10-14, 14:46   #297
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Å nå gleder jeg meg til jul!

Har bestilt sånne magic strikker til å lage armbånd av til eldste sin pakkekalender. 3 store sett som kan deles opp og en ekstra pakke med charms.
Har dere forslag til tilleggsgaver til henne? Noe smått som gjerne kan bestilles åå ebay? Hun er 8.

Gammel 11-10-14, 18:07   #298
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg begynt på julebaksten. Ikke de sju slaga riktignok, men fine rundstykker og fletteloff til julefrokoster ligger til kjøling nå og skal fryses før kvelden er omme.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-14, 18:18   #299
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har ikke lest meg helt opp her siste uka men må bare innom å juble over at julesylta er sikra - elsker en lokal-lagd hjemmefra, omtrent sånn som pappa brukte å lage den når han lagde før. Den er grisedyr() men vel verdt det. Foreldrene mine kommer muligens på besøk om noen uker og skal da ta med. Det betyr også at om jeg er kjapp og lur så får jeg kjøpt en del av julepresangene som skal hjemover, så sparer jeg portoen.

Gammel 11-10-14, 18:36   #300
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt to gaver i dag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.