|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Taklampe: jeg trenger HJELP!Vi har kjøpt flere kule lamper på fretex mariero. Aldri taklamper da, men har aldri trengt det.
|
|
|
#42 |
|
Off the map.
|
Sv: Taklampe: jeg trenger HJELP!For guds skyld, ikke plafond. Det er til gang og evt bad synes jeg.
|
|
|
#43 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Taklampe: jeg trenger HJELP!Jeg henger meg på, for jeg ønsker meg Stockholm taklampe fra Ikea. Men jeg synes det er vanskelig å bedømme om den gir godt lys. Men kansje den også blir for dyr? Og den har ganske stor diameter. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00228606/ |
|
|
|
|
|
#44 |
|
lettere utlada
|
Sv: Taklampe: jeg trenger HJELP!
Det er vel litt smak og behag også da. Jeg har plafond på soverommet og er storfornøyd.
Den er litt i overkant i pris ja, dessuten er den ikke helt min smak.
|
|
|
#47 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Taklampe: jeg trenger HJELP!Plafond gir ofte et forferdelig lys synes jeg. Skikkelig ukoslig. Jeg tror jeg hadde beholdt lampa og heller kjøpt nye gardiner og duk til kjøkkenbordet.
|
|
|
#49 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Taklampe: jeg trenger HJELP!
Lampebutikkar og butikkar som sel elektromontasjeduppedittar. Ville prøvd Clas Ohlsson eller Biltema, for eksempel.
|
|
![]() |
|
|