Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva skal jeg ønske meg til 40-årsdagen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-14, 23:53   #21
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske meg til 40-årsdagen?

Jeg vet ikke om jeg forventer så mange gaver altså. Venninnene har alt gitt meg tur til Budapest, som vi kom hjem fra forrige fredag. Det er fra mannne min, mine foreldre og svigers jeg kommer til å få gave. Og noe fra mannens søster og hennes mann, men de bruker å ligge på gaver rundt 200-lappen.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 00:01   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen er vel den eneste som kommer til å kjøpe presang til meg når jeg fyller 40 til neste år, så det er bare han som får en sånn dyr ønskeliste. Men han kjøper gaver i den prisklassen. Det kan hende at moren min kjøper noe også, men da er vi over på "ulltrøye".

Hvis jeg arrangerer fest, så kommer jeg trolig til å få store mengder champagne av venninnene mine.

Jeg synes du skal ønske deg en reise, Karamell. Så har du noe å se frem til etter operasjonen.

Gammel 10-08-14, 00:21   #23
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk en fin pung (annen farge enn bildet) og skjerf fra Becksøndergaard på min 40-årsdag.

Pungen har plass til mange kort, bilnøkler, en Samsung Galaxy S3 og penger. Den har et rom inni som jeg bruker å ha pengene i, kortene på en side av lommen inni og mobil på andre siden.

Gammel 10-08-14, 01:26   #24
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg innser at jeg ikke er interessert i vesker. Ønsker du deg samtlige av de veskene, Odelia? Eller er det bare eksempler på hva du liker?

Jeg ville ønsket meg reiser, men siden det ikke er aktuelt for deg, så må jeg nevne kunst. Helt klart. Evt en skikkelig designklassiker av et møbel.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 02:20   #25
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Fin gave fra venninnene, Karamell

Hyacinth: Hehe, nei, jeg har ikke bruk for så mange vesker Jeg har en jeg bruker nesten hele tiden (Neverfull), og noen andre (ikke designer) som jeg bruker til visse anledninger. Selma-vesken står på ønskelisten, men ikke den listen andre får se da jeg ikke har bruk for enda en veske (de er for dyre og fine til kun å brukes litt, syns jeg). Var kun forslag til fine vesker man kan ønske seg, men smaken er jo ulik da.

Edit: Ser at det kan se ut som at det bare er vesker på min 40-årsdagsønskeliste, men der er nok ingen veske. Var som et svar på innlegget hvor Karamell skrev at hun muligens kunne tenke seg en stor og/eller liten veske (fritt etter hukommelsen)

Sist redigert av Odelia : 10-08-14 kl 02:25.
Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 11:13   #26
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg innser at jeg ikke er interessert i vesker. Ønsker du deg samtlige av de veskene, Odelia? Eller er det bare eksempler på hva du liker?

Jeg ville ønsket meg reiser, men siden det ikke er aktuelt for deg, så må jeg nevne kunst. Helt klart. Evt en skikkelig designklassiker av et møbel.

Jeg tror du og jeg passer sammen!

Gammel 10-08-14, 13:41   #27
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg tror du og jeg passer sammen!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 14:50   #28
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg handle det om at småtteri tar eg meg råd til sjølv gjennom heile året. Derfor blir det til å ønske meg noko ekstraordinært når eg har bursdag og spesielt når eg blir førti!

Gammel 10-08-14, 16:38   #29
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Tattovering.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 23:48   #30
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

En veldig god eller veldig stilig stol til deg selv synes jeg høres smart ut. En gave som varer.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 11:57   #31
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg elsker lommebøkene fra Adax, har både brun og svart. Bruker den også som liten veske (får mobil + + i den)

Gammel 11-08-14, 12:06   #32
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg tror jeg ønsker meg veske av noe slag. Både en stor en og en liten, sånn lommeboksak som har plass til mobilen. Vis meg gjerne store vesker, overnattingsbager og sånn liten lommebokveske.

Macbook er jo ikke så dumt ... Nå bruker jeg PC jeg har "fått" av kommunen (jobb).
Ipaden min knuste skjermen sin i forgårs ... Bør har ny, evt ny skjerm innen jeg legges inn på Riksen!

Jeg ønsker meg velværeting ja. Elsker masasje o.l. Jeg har også tenkt å farge vipper og bryn før jeg legges inn, men det er jo overkommelig å få til uansett.

MacBook Air er
Men ganske dyr den og da. Men veldig lett og enkel å holde på med, og evt drasse litt rundt på

Slike store lommebøker er det jo masse av nå, fra 200 kr og opp til et par tusen eller noe

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 12:31   #33
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://http://www.becksondergaard.co.../money-nothing
Money for Nothing fra Becksøndergaard.

Gammel 11-08-14, 12:52   #34
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Jeg har en litt dyr hobby, og kommer til å ønske meg utstyr til den.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 14:20   #35
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Kamera?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 14:50   #36
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Klokke?

Jeg har tenkt å ønske meg hund til førti-årsdagen hvis jeg ikke har greid å overtale mannen til hunde-anskaffelse før den tid. Jeg fikk katt til 30-årsdagen. Til femtiårsdagen kan jeg jo ønske meg en hest. Eller en tiger.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 14:52   #37
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Jeg elsker lommebøkene fra Adax, har både brun og svart. Bruker den også som liten veske (får mobil + + i den)

Sånn ønsker jeg meg. Butikk?

Gammel 11-08-14, 15:03   #38
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn ønsker jeg meg. Butikk?

http://www.adaxshop.com/Shop/WOMENS-BAGS/Clutches.aspx

BAG Byhaven, Sirkus og Trondheim Torg iallefall.

Gammel 11-08-14, 15:06   #39
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Må ha butikk. Jeg skal jo ikke handle mine egne gaver.

Gammel 11-08-14, 15:07   #40
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Må ha butikk. Jeg skal jo ikke handle mine egne gaver.

Fant Se forrige innlegg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:03.