|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
| Se resultatene: Har du nøkler på nøkkelknippet som du har glemt hvor hører til? | |||
| Ja, minst én |
|
28 | 24,56% |
| Ja, flere |
|
7 | 6,14% |
| Nei |
|
67 | 58,77% |
| Det kan godt hende jeg har hatt det, men i så fall har jeg mistet den uten å ha lagt merke til det |
|
5 | 4,39% |
| Jeg har en nøkkel til det hemmelige brokkolirommet |
|
7 | 6,14% |
| Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?Har bare 3 nøkler, og ingen av de er særlig mystiske. :kjedelig:
|
|
|
#22 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?Nei. Men jeg har heller ikke nøkkelknippe. Jeg har husnøkkelen i lommeboken og nøkkelkortet til jobben i mobilmappen. Det er de eneste jeg bruker ofte nok til at jeg trenger å ha dem tilgjengelig. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?Mange mysterienøkler (stort sett i hengelåsstørrelse) i nøkkelskuffen. Bilnøkkelen har jeg sjelden med meg, i hverdagen bruker vi ikke bil, og jeg har kodelås på sykkel og på inngangsdør.
|
|
|
#24 |
|
Borte
|
Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?Jepp. Jeg syns ikke jeg har så mange nøkler på knippet nå, men to av dem er litt diffuse innser jeg.
|
|
|
#25 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?Jeg har også to jeg er litt usikker på. Den ene er antagelig en backupnøkkel til en sykkellås en eller annen i familien ikke har lenger. Den andre er en husnøkkel som ikke passer i noen av dørene her. Kan det være at jeg egentlig har et hemmelig liv jeg helt har glemt? |
|
|
|
|
|
#26 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?Nei, ingen hemligheter eller overraskelser på nøkkelknippet.
|
|
|
#27 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?Jeg har en nøkkel jeg hele tiden glemmer hva er til.
|
|
|
#28 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?Jada, mysterienøkler har jeg flere av, en på mitt knippe og mange i skuffen. Den på knippet tror jeg muligens hører til et skap på en tidligere arbeidsplass, men jeg aner ikke egentlig. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?Ingen mysterienøkler her heller, bilnøkkel/døråpner til bilen,garasjeåpner,husnøkkel og postkassenøkkel. Ja, og så henger bankbrikken på nøkkelknippet. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?Ikke på nøkkelknippet, der har jeg tre jobbnøkler, kodebrikke til jobb og husnøkkel. Garasjenøkkel og bodnøkkel henger (ideelt sett) i nøkkelskapet sammen med ganske mange mystiske nøkler. Burde sikkert bare kaste dem. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?For alle som ikke hører på Herreavdelingen (men burde, for det er morsomt), så må jeg reklamere for Ingrid Bjørnovs nøkkelmottak, som dukker opp med ujevne mellomrom: http://www.ingridb.no/nokkelmottaket/. Her tar hun i mot nøkler som ingen vet hvor hører til slik at alle dere med ukjente nøkler skal kunne "himle med armene" og si "jeg er fri, jeg er fri". |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?Nei, det har jeg ikke. Har kun husets tre hovednøkler, og sykkelnøkkelen.
|
|
|
#35 |
|
kamerat
|
Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?
Jeg er skuffet, Kirsebær. Du av alle mennesker burde da ha en mysterienøkkel.
|
|
|
#36 |
|
awesom
|
Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?Alle mennesker med respekt for seg selv har da en mysterienøkkel. Noe annet skulle tatt seg ut.
|
|
|
#37 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?Ikke på knippet, men da svigerfar døde fant vi en nøkkel som helt klart var av typen bankboksnøkkel, nummerert og det hele, som vi aldri fant ut hvor tilhørte. Vi bedrev skikkelig detektivarbeid for å finne ut av det, men den gang ei. Kastet den vel til slutt for å kunne fortsatt ha vettet i behold. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?Jeg hadde, men så oppdaget jeg at den var til jobben.
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?Ikke på knippe mitt, men har flere i en skuff |
|
|
|
![]() |
|
|