|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIKnæsj rødt bomullsskjørt med litt sving i, svart t-skjorte, svarte ballerinasko med rød strikksnøring. Og en svart cardigan, for det er ikke så himla varmt.
|
|
|
#202 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IILyseblå kjole fra Baum & Pferdgarten, lilla cardigan (Noanoa), korallfarget skjerf, mørkeblå glitterøredobber, gule ballerina (Aldo). Strengt tatt ikke varmt nok for bare legger, men jeg nekter å ta det inn over meg.
|
|
|
|
#203 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIMørk grå chinos, lys grå cardigan med genser som hører til. Og sorte sandaler med lakkerte tær. Som alltid om sommeren. |
|
|
|
|
|
#204 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IITidligere i dag, gul Volcom t-skjorte og lyse skinny jeans. |
|
|
|
|
|
#205 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IISvart langt skjørt,Lilla genser med "blonde armer" (hm) og ullpledd. Har sommerferie
|
|
|
|
#206 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIJeg har et hvitt enkelt skjørt i litt A-fasong, minst sju år gammelt, og en mellomblå trøye med hvite striper og 3/4 ermer. Knall grønne sandaler, disse: |
|
|
|
|
|
#207 |
|
intro
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIFant en Tulip & Tatamo-kjole i skapet, gitt, som jeg faktisk hadde glemt at jeg kjøpte på salg i fjor sommer.
|
|
|
|
#208 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIJeg har ny khakigrønn bukse,
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#210 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIKjole her også.
|
|
|
|
#212 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd III dag har jeg en av mine yndlingssomerkjoler. En litt utvasket jerseykjole fra Monsoon. Lilla med store blomster i sort, hvitt og ulike lillanyanser. Deilig og myk og når meg akkurat til knærene. |
|
|
|
|
|
#213 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIHvit bukse, bluse fra Miu Miu i fersken og lyseblått, beige dressjakke og beige høye sommersko. Skal ut med noen venninner og spise. |
|
|
|
|
|
#214 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIAkkurat nå: Gammel slitt jeans og en Tommy Hilfiger bluse.
|
|
|
#216 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIJeg har svart jeans med jordbærflekk på kneet, svart t-skjorte, og en cerise hettejakke fra Stormberg. Og neongule sokker.
|
|
|
#217 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd III dag har eg gått i bikini, og i kveld i den lille sorte ( som har blitt for stor pga Grethe roede-kurset i vår. Makan).
|
|
|
|
#219 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd II |
|
|
|
|
|
#220 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIMørk blå olabukse med bootcut, svarte converse, grå topp og grå cardigan. |
|
|
|
![]() |
|
|