Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Game of Thrones

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-14, 22:00   #481
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Game of Thrones

Mye gørr i dag ja! Men herreguuuuud, så spennende. Føles som en evighet til neste uke.

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-14, 22:42   #482
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett hele sesong 1! Begynner å ta innpå...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-14, 23:12   #483
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg måtte lukke øynene en del under avslutningen på duellen. Jeg husket svært godt beskrivelsen fra boken, men hadde håpet at det ikke ble vist så eksplisitt i TV-serien. Gudbedre.

Gammel 02-06-14, 23:17   #484
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En ting var å lese om duellen i boka - noe helt annet var å se det på tv.

Gammel 02-06-14, 23:36   #485
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Inagh, helt enig.

Noe jeg imidlertid synes er synd er at de har brukt tre ulike skuespillere for The Mountain gjennom sesongene. Det første Fjellet var definitivt den beste (om man kan bruke et sånt ord om en slik rolle) synes jeg. Han så så ubeskrivelig brutal ut. Byttet at skuespillere for denne lille, men veldig viktige rollen, gjør noe med kontinuiteten. Men det er vel kanskje ikke så lett å holde på den samme skuespilleren gjennom flere år når det er så få scener han er med i?

Gammel 03-06-14, 08:52   #486
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Var det veldig spennende i går? Jeg orket ikke se episoden, var så trøtt! Men kanskje jeg skal spare den til neste mandag og få dobbel episode? Hvis jeg får mannen med på det.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-14, 09:39   #487
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Milde måne, jeg visste det måtte ende slik, men det var jo rimelig brutalt å se på da gitt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-14, 10:00   #488
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper bare de er tro mot boka i neste episode - det er en viss scene jeg har barnslig lyst til å se - og sånn for moro skyld, så ble det hintet om det i samtalen mellom Lord Petyr og Robin Arryn i går.

Gammel 03-06-14, 10:02   #489
Novla
Bør lage seg en tittel selv

Novla sin avatar

Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Det må de vel? Det er jo en viktig scene! Og barnlig lyst til å se den, ja, jeg kniste ondskapsfullt for meg selv under samtalen med Petyr og Robin i går.

Gammel 03-06-14, 11:54   #490
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Standard

Hehehe, samme her.

Gammel 03-06-14, 14:48   #491
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Standard

Jeg skulle forresten ønske jeg var litt mer fjortis i hodet; jeg gikk nesten rett på Kristoffer Hivju i går og hadde så innmari lyst til å ta bilde av ham sammen med meg. Men jeg syntes det var altfor flaut å spørre.

Gammel 04-06-14, 23:05   #492
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke så mye problemer med sånne scener som i den duellen egentlig. Jeg strever mer med det psykiske spillet og torturen Reek blir utsatt for... I will miss Oberyn

Gammel 16-06-14, 21:12   #493
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siste episode i sesong 4 sett
Ny runde er vel mars neste år ellernoe?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-14, 21:52   #494
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow^2.

Gammel 17-06-14, 02:02   #495
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Leeeenge til neste sesong

Gammel 17-06-14, 09:21   #496
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Ift. bøkene så er jeg litt skuffet. Sesong 5 blir veldig bra!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 09:24   #497
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Standard

Ja.

Lord Tywin Lannister did not, in the end, shit gold.

Edit: Det var svar til Izzi - det var ikke så lett å se.

Gammel 17-06-14, 09:26   #498
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Ift. bøkene så er jeg litt skuffet. Sesong 5 blir veldig bra!

Jeg er faktisk også det. Jeg synes seseng 4 har vært den beste så langt, men spesielt episode 9 og til dels også episode 10 skuffet meg, selv om 10 var mye bedre enn 9.

Gammel 17-06-14, 09:34   #499
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har jo ikke lest bøkene, så jeg er strålende fornøyd.

Spesielt med Lannisterene. Geoffrey vekke, Tywin drept av Tyrion, og at Jamie hjalp Tyrion å flykte

Tre stk!
Gammel 17-06-14, 09:34   #500
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Jeg er litt bekymret for forfatteren, at han ikke skal bli ferdig med historien.

Tre stk!
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:52.