|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Hva synes du om badefarsotten på Facebook? | |||
| Det er kjempemorsomt, jeg har både badet og utfordret |
|
12 | 5,29% |
| Det er morsomt, men jeg kommer ikke til å være med selv |
|
61 | 26,87% |
| Uinteressant- bare nok en FB-trend |
|
105 | 46,26% |
| Irriterende selvskryt |
|
14 | 6,17% |
| Hva? Badetrend? |
|
9 | 3,96% |
| Annet |
|
18 | 7,93% |
| Raspeball |
|
8 | 3,52% |
| Deltakere: 227. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#102 |
|
Borte
|
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]
Folk har altfor lite å gjøre.
|
|
|
#103 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå synes jeg noen skal være rause og gi Røverdatter 48 timer på å komme seg i sjøen. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Borte
|
Jeg kan bade om ca. 10 uker.
|
|
|
#107 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Jeg har ikke badet selv og kommer ikke til å gjøre det. Vi bor på fjellet og har minusgrader om nettene og det er is på vannet om morgenen, og frostpinn som jeg er, så synes jeg det å fryse er det verste som finnes. Synes likevel det er gøy å se videoene på nett, og har fått utfordringer selv. Synes ikke noe om de som skal ha alkohol og gaver i fleng, så det ignorerer jeg glatt. Skrev til ei venninne at hun skulle gjerne få vin, men den måtte hun komme til meg og drikke.
|
|
|
#108 |
|
Pauset
|
Det jeg syntes er rart er at det knyttes så mye jantelov opp mot Facebook. At noen bruker det bevisst for å vise seg frem for at folk skal få en oppfattelse om hvordan man er stemmer nok, men jeg tror ikke det gjelder de fleste. Å gå i en spesiell type klær, ha en dyr veske ol. går jo ut på nøyaktig det samme. Jeg tenker mer på Facebook som noe som er underholdene om jeg kjeder meg (kan legge ut en status bare fordi jeg kjeder meg) og som en fin arena å dele feks bilder av en opplevelse jeg syntes var fin. Det handler som regel ikke om å skryte av seg selv, i alle fall ikke bevisst. Og det irriterer meg litt at alle de som "kan dette" hele tiden skal påstå at Facebook kun er en navlebeskuende syssel hvor man jobber for å bygge image. Jeg syntes ikke det er noe verre der enn noe annet sted i samfunnet. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Epikur
|
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Jeg måtte bade i sjutiden i dag for å rekke det. Rett fra sengen til havet. Men det var skikkelig friskt og herlig, jeg lurer på om jeg skal begynne med det en gang i blant, jeg som bor sånn til at det er lett å komme seg i sjøen.
|
|
|
#110 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Jeg er veldig enig med Joika.
|
|
|
#111 |
|
Epikur
|
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Det var forøvrig helt umulig å hyle litt, det er så utrolig KALDT! Det bygger ikke image å hvine.
|
|
|
#112 |
|
This is normal!
|
Jeg synes det er tullete, teit og tåpelig at andre bader uansett om det er inne eller ute, vår eller høst, vått eller tørt, varmt eller kaldt. :absurd:
|
|
|
|
#113 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]HV, jeg bor for langt fra sjøen, men vi har egentlig en klar avtale om morgenbad hver dag fra vi flytter ut på Øen, come rain or shine.
|
|
|
#114 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Jeg har badet.
|
|
|
#115 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Jeg hadde ikke hatt noe problem med å hoppe i sjøen og opp igjen i begynnelsen av mai, det er jo ikke så ekstremt. Men siden jeg fortsatt hoster etter påskeviruset, og skal ha eksamen om et par uker, så skal jeg ikke bade før etter det. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Synes det er helt greit. Akkurat begynt å ta av på min vegg. Ble utfordret idag. Helt uaktuelt, syk som jeg er. Skulle tatt seg ut å legge ut filmsnutt nå som jeg er hjemme fra jobb pga syk. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Ja der er jeg litt enig.
|
|
|
#119 |
|
Tittel og tittel....
|
|
|
|
|
#120 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
Selvfølgelig, men jeg har sett overasskende mange videor hvor de sier "Ja da må du jaggu bade enda en gang"
|
![]() |
|
|