Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Game of Thrones

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-14, 11:56   #461
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Game of Thrones

Noen fikk som fortjent.

Gammel 15-04-14, 13:57   #462
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Jeg husker jeg hadde ordentlige problemer med å lese kapitlene i bøkene som omhandler ham. Bøkene er langt mindre eksplisitte en tv-serien, men man får virkelig innblikk i sinnet hans og hva han blir utsatt for. Jeg tror det er noe av det aller verste jeg har lest. Huff.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 15:44   #463
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Noen fikk som fortjent.

Ahh, som jeg har ventet på den scenen

Gammel 16-04-14, 19:07   #464
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har dere sett dette?

http://partisk.net/2014/03/12/game-o...pril_5861.html

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-14, 20:13   #465
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Å, ja, det var nesten en fryd å se, men sånn egentlig, hvis jeg skal være litt pirkete, så synes jeg han slapp lett unna Han burde jo nesten fått et spa-opphold hos godeste Ramsey

Det med Theon gjør vondt langt inn... Og ja, enig, Rusle, han gjør en fantatisk jobb!

Gammel 18-04-14, 01:46   #466
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snakk om å ha brukt første halvdel av påska på å ha sett TREDVE episoder og no dør litt etter å få sett sesong fire.

The Red Wedding som dokke snakke om som så fælt, er det da The Starks blir slakta over ende?

Sist redigert av Esme : 18-04-14 kl 10:23. Årsak: La inn en spoilertag jeg.
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-14, 11:43   #467
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Snakk om å ha brukt første halvdel av påska på å ha sett TREDVE episoder og no dør litt etter å få sett sesong fire.

The Red Wedding som dokke snakke om som så fælt, er det da The Starks blir slakta over ende?

Ja, det er når Robb, kona og moren blir slaktet.

Gammel 18-04-14, 13:26   #468
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Tredve episoder GoT på rappen står det respekt av.

Jeg har forøvrig forvirret meg inn på forumet asoif.westeros.org, og kommer meg for pokker ikke ut igjen. For de som ikke er redd for spoilere fra bøkene (eller har lest bøkene) er det et fascinerende sted med mange artige (og fæle) teorier.

Gammel 19-04-14, 07:55   #469
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kan tipse om en fin artikkel i aprilnummeret av Vanity Fair, med intervjuer av de to produsentene/skribentene og Mr Martin, samt bildeserie av Annie Leibowitz. Storslått!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-14, 21:37   #470
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tredve episoder GoT på rappen står det respekt av.

Jeg har forøvrig forvirret meg inn på forumet asoif.westeros.org, og kommer meg for pokker ikke ut igjen. For de som ikke er redd for spoilere fra bøkene (eller har lest bøkene) er det et fascinerende sted med mange artige (og fæle) teorier.

Respekt og respekt. Lack of life kalle eg det.

Gammel 08-05-14, 12:20   #471
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Temasangen i annen drakt.

(Kilde: youtube.com)

Gammel 27-05-14, 21:43   #472
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Hvorfor har ikke episode 8 kommet?? *lettere hysterisk* Har jeg gått glipp av noen pause midt i sesongen eller?

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-14, 21:44   #473
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shane, her.

Hvorfor har ikke episode 8 kommet?? *lettere hysterisk* Har jeg gått glipp av noen pause midt i sesongen eller?

Det var memorial day i USA, så da sendte de ikke noen episode, og da kunne de jo ikke komme på forskudd i Europa, må vite. Så ingen fare.

Gammel 27-05-14, 22:10   #474
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forsøker hardt på bli hekta. Har så lyst til å se Kristoffer på TV. Datt litt av lasset etter 7-8 episoder i sesong 1, men skal gi det et nytt forsøk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-14, 22:22   #475
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Det var memorial day i USA, så da sendte de ikke noen episode, og da kunne de jo ikke komme på forskudd i Europa, må vite. Så ingen fare.

Aha, takk skal du ha! FP er bedre enn Google altså Alltid en eller flere som vet svaret på akkurat det jeg lurer på! Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet da.

Gammel 27-05-14, 22:27   #476
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg forsøker hardt på bli hekta. Har så lyst til å se Kristoffer på TV. Datt litt av lasset etter 7-8 episoder i sesong 1, men skal gi det et nytt forsøk.

Prøv litt til da! Det er virkelig en utrolig fengende serie! Og så må jeg jo bare si at jeg så selveste Kristoffer i RL på 17 mai på skolen til ungene mine, i bunad DET var et flott syn! Han bor visst i nabolaget mitt, jeg ser han støtt og stadig og det er alltid like før jeg hilser på han - det er liksom noe kjent med han og så tenker jeg at vi sikkert har møttes en eller annen gang. Heldigvis går det ikke mange sekunder før jeg husker at jeg ikke kjenner han i det hele tatt

Gammel 28-05-14, 23:26   #477
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shane, her.

Prøv litt til da! Det er virkelig en utrolig fengende serie! Og så må jeg jo bare si at jeg så selveste Kristoffer i RL på 17 mai på skolen til ungene mine, i bunad DET var et flott syn! Han bor visst i nabolaget mitt, jeg ser han støtt og stadig og det er alltid like før jeg hilser på han - det er liksom noe kjent med han og så tenker jeg at vi sikkert har møttes en eller annen gang. Heldigvis går det ikke mange sekunder før jeg husker at jeg ikke kjenner han i det hele tatt

Eh.. hæ? Jeg må sende deg en PM kjenner jeg. Kanskje vi kjenner hverandre..? Jeg kjenner Kristoffer....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-14, 23:29   #478
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Herlighet, Kristoffer Hivju i bunad! *enkel*

Jeg har GoT-abstinenser siden det ikke ble sendt ny episode denne uken.

Gammel 29-05-14, 12:18   #479
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Jeg har GoT-abstinenser siden det ikke ble sendt ny episode denne uken.

Me too! Var så skuffet da vi benket oss foran tv for å se... ingenting?!?!?!

Gammel 02-06-14, 21:58   #480
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Aaahh! I kveld var det litt vel voldelig! Klarte ikke se flere av scenene.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:15.