|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?Vi har ikke antivirus på TVen, aldri hørt om det tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
trenger lading
|
![]() Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?Samboer har antivirus på mobilen nemlig, men det er jobbmobil og de ble pålagt å ha det. Derfor jeg lurte.
![]() |
#43 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?Det står her at de jobber med å lage apper: http://www.aftenposten.no/digital/NR...r-7491655.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2014
![]() |
![]() Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?Vet noen om det går det ann å ha smart-tv uten tv boks? Altså de boksene fra Get, Rikstv osv.? Vi er uten tv akkurat nå for når tven gikk i gulvet for et halvt år siden så vi aldri vitsen med å kjøpe en ny da vi egentlig aldri så noe særlig på tv noen av oss. Men nå har vi begge begynt å se på serier Netflix på laptopen, så jeg kjenner at en smart-tv begynner å friste mer og mer |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?
Man kan godt ha smart-tv uten noen tuner. Storesøster her hadde smart-tv uten noen tuner tilknyttet en god stund. Da så hun på netflix eller youtube på tven pluss dvder. Nå har hun tv-kanaler der også, fordi det kostet oss så lite å få i et ekstra rom. Men det er verdt å sjekke at smart-tv produsenten tilbyr de appene man ønsker. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|