|
|
#81 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FrostJa, du sier noe der.
|
|
|
#82 |
|
maler
|
Sv: FrostAt jeg ikke har tenkt på at jeg kan ha med hjemmepoppet. Selvfølgelig liksom. Jeg som har nektet ungene popcorn og vært kjipemamma fordi det er for dyrt.
|
|
|
#83 |
|
Smugleser
|
Sv: FrostBarna likte den godt. Jeg er overrasket over at Andungen likte den, jeg synes den var langt inne i prinsessehelvete. Iseffektene var vakkert laget! Men hjertens enig med Tallulah om utseende til jentene. Pføy.
|
|
|
#84 |
|
Glamorøs
|
Sv: Frost
Jupp, det koster vel rundt 3 kroner, eller noe.
|
|
|
#86 |
|
Glamorøs
|
Sv: FrostÅ gå på kino er så dyrt i utgangspunktet at jeg ikke vil betale masse for popcorn i tillegg. Vår nærkino har en dagligvare ved siden av, så jeg tror de selger drikken til samme pris. Men de har litt amerikansk godteri jeg ikke alltid greier å holde meg unna.
|
|
|
#87 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FrostGuttene satt som tente lys de knappe to timene vi satt i kinosalen. Jeg syntes også filmen var fin. Jeg sovnet i alle fall ikke, slik jeg har gjort noen ganger under andre barnefilmer.
|
|
|
#88 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: FrostFantastisk film, altså. Jeg hadde jo lest tråden her om tynne pipestilk-prinsesser, så det tok jeg med på kjøpet. Til gjengjeld synes jeg de var veldig uttrykksfulle og naturlige i mimikk og bevegelser. Scenene var spektakulære! Askeladd-motivet herlig! Referanser til Island, Sverige, Norge og Danmark i herlig sammensurium. Jeg levde meg veldig inn i historien, og ble både skremt og litt tårevåt-rørt underveis.
|
|
|
#91 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FrostEr det nå jeg må få skryte av at mitt "gamle" kor bidrar med vakker sang i den filmen. Og jeg har ennå ikke fått sett den. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Frost
tviler på om fireåring vil skjønne noe særlig. Og ganske skummel snømonster som forfølger.
|
|
|
#96 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: FrostJeg ble litt skuffa over filmen, for jeg trodde det skulle være mer action og mindre musical.
|
![]() |
|
|