Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Frost

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-14, 15:27   #81
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frost

Ja, du sier noe der. Ungene kjøper like gjerne vann de da, spesielt 10-åringen foretrekker vann fremfor brus, hun er ikke glad i brus i det hele tatt. Verre med mora. *sparke*

Gammel 04-01-14, 16:57   #82
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg ikke har tenkt på at jeg kan ha med hjemmepoppet. Selvfølgelig liksom. Jeg som har nektet ungene popcorn og vært kjipemamma fordi det er for dyrt. Jaja. Neste gang hjemmepoppet.

Gammel 04-01-14, 18:41   #83
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Barna likte den godt. Jeg er overrasket over at Andungen likte den, jeg synes den var langt inne i prinsessehelvete. Iseffektene var vakkert laget! Men hjertens enig med Tallulah om utseende til jentene. Pføy.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-14, 20:13   #84
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

At jeg ikke har tenkt på at jeg kan ha med hjemmepoppet. Selvfølgelig liksom. Jeg som har nektet ungene popcorn og vært kjipemamma fordi det er for dyrt. Jaja. Neste gang hjemmepoppet.

Jupp, det koster vel rundt 3 kroner, eller noe.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-14, 20:45   #85
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jupp, det koster vel rundt 3 kroner, eller noe.

Vi er også der. I tillegg til at vi slipper de fæle, fæle kinokioskene med køer og mas.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-14, 20:57   #86
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å gå på kino er så dyrt i utgangspunktet at jeg ikke vil betale masse for popcorn i tillegg. Vår nærkino har en dagligvare ved siden av, så jeg tror de selger drikken til samme pris. Men de har litt amerikansk godteri jeg ikke alltid greier å holde meg unna.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-14, 21:50   #87
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Guttene satt som tente lys de knappe to timene vi satt i kinosalen. Jeg syntes også filmen var fin. Jeg sovnet i alle fall ikke, slik jeg har gjort noen ganger under andre barnefilmer.

Gammel 15-02-14, 19:27   #88
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Fantastisk film, altså. Jeg hadde jo lest tråden her om tynne pipestilk-prinsesser, så det tok jeg med på kjøpet. Til gjengjeld synes jeg de var veldig uttrykksfulle og naturlige i mimikk og bevegelser. Scenene var spektakulære! Askeladd-motivet herlig! Referanser til Island, Sverige, Norge og Danmark i herlig sammensurium. Jeg levde meg veldig inn i historien, og ble både skremt og litt tårevåt-rørt underveis.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-14, 20:33   #89
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trekker denne litt opp. Er den egnet for snart fireåringen, eller for skummel? OK for ham på snart 9?
Det er 2D det er snakk om.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-14, 20:37   #90
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Min 4,5-åring har sett den i 2D. Det eneste som var litt skummelt var scenen med ulvene. De på 6,5 og 12 likte filmen og.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-14, 20:47   #91
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Er det nå jeg må få skryte av at mitt "gamle" kor bidrar med vakker sang i den filmen. Og jeg har ennå ikke fått sett den.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-14, 20:52   #92
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Trekker denne litt opp. Er den egnet for snart fireåringen, eller for skummel? OK for ham på snart 9?
Det er 2D det er snakk om.

tviler på om fireåring vil skjønne noe særlig. Og ganske skummel snømonster som forfølger.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-14, 10:27   #93
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror mange fireåringer vil oppleve den som skummel. Og enda flere vil ikke skjønne et skvatt av handlingen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-14, 11:01   #94
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mens 35 åringer kan finne på å elske den høyere enn himmelen.

Gammel 09-03-14, 11:02   #95
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungene heromkring, 8-9åringer, liker den veldig godt.

Gammel 09-03-14, 11:17   #96
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble litt skuffa over filmen, for jeg trodde det skulle være mer action og mindre musical.

Guttungen på 11 digget filmen, overraskende nok, for vanligvis er han allergisk mot prinsesser, og det var da veldig så høy prinsessefaktor i Frost.

For oss, var det nok reinsdyret og snømannen som bar filmen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.