|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Telefonabonnement til barn
Det er noe sånt vi også vurderer. Vi voksne har begge firmatelefon gjennom Telenor, og jeg skjønte det slik at vi måtte ha minst ett betalende abonnement som ikke var kontantkort for å kunne opprette Fri familie. Kan da de andre med kontantkort også bruke Fri famile? Og du kan ha et nokså rimelig et som det betalende?
|
|
|
#22 |
|
Introvert optimist
|
Inntil to kan være bedriftsabonnement i Fri Familie, det var ikke jeg klar over. Vi fikk ingen restriksjoner på antall kontantkort, så her er det som sagt to av dem og ett vanlig abonnement til storesøster og alle fem har Fri Familie samt at fasttelefonen også ligger inne i avtalen.
|
|
|
#24 |
|
Introvert optimist
|
Nå har vi bare hatt det noen uker, men hun har ikke sluppet opp for noen ting ennå i hvert fall.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Telefonabonnement til barnVi har chess. Eldste på 14 har ab til 199. Fri bruk med 1000 Mb data. Mellomste snart 13 har faktura. Dvs at vi får faktura på hva hun bruker. Ikke ofte det kommer faktura. Minste har kontantkort. Fylles på jevnlig. Vurderer enten faktura eller ab til 99 kr (150 min, 150 sms og 150 Mb) |
|
|
|
![]() |
|
|