|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Jeg liker i grunnen det meste, og har vel ingen topp 5 i grunnen, men alt med frukt og bær er spesielt godt.
|
|
|
#62 |
|
Audacious
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Jeg liker sjokoladekaker som er saftige og ikke altfor mørke, og så liker jeg marsipankake dersom den har ikke for søt marsipan og friskt fyll og variasjon i konsistens (f.eks portvin, vaniljekrem, rørte bringebær og hakkede valnøtter), jeg liker ostekaker og pavlova (særlig med sitronkrem og bær), jeg elsker nesten alt med makronfyll og kransekakemasse, jeg liker saftig fersk gjærbakst og seige cookies og whoopie pies.
|
|
|
#63 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Liker ikke:
|
|
|
#64 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Kake er kake.
|
|
|
#65 |
|
Epikur
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Blåbærkaken min er GOD! Jeg rasper av og til eple inn i deigen og da blir den enda saftigere. Og nå har jeg begynt å lage den umerkelig glutenfri og funnet på en fantastisk glasur attpåtil. Nam!
|
|
|
#66 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Dette er en tråd jeg overhodet ikke kan svare i. For det første fordi jeg ikke tror det finnes den kake i verden jeg ikke liker ( |
|
|
|
|
|
#67 |
|
intro
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?
Og kirsebærkaka di!
|
|
|
|
#68 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Opprkrift? Gjerne umerkelig glutenfri.
|
|
|
#69 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Altså, jeg mente ikke "ikke liker" som i "sier det høyt og snur meg vekk i avsky". |
|
|
|
|
|
#71 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?1. Suksesskake
|
|
|
#72 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?1. Snickerskake o.l. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Er det ikke nøttebunn og kokos sammen i bunnen? Svigermor lager den. Mamma lager uten kokos i bunnen. Liker begge varianter. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Enig i at muffins er nedtur. Sjelden jeg får skikkelige gode muffins. Jeg lager gjerne ROOM-kaka i muffinsformer, men jeg snakker om tradisjonelle muffins. De er alltid tørre. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Jeg vet ikke om jeg klarer å finne fem kaker jeg ikke liker. Jeg liker stort sett alt som er søtt tror jeg. Sist redigert av Blå : 27-01-14 kl 10:20. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Men de kakene dere ikke liker, har dere smakt den skikkelige hjemmelagde varianten?
|
|
|
#77 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Liker |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Liker: |
|
|
|
|
|
#79 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Men for å svare seriøst på spørsmålet:
|
|
|
#80 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Det er smør i den, men den gule kremen på suksessterte er jo ikke smørkrem? Smørkrem er vel smør og melis rørt hvitt, typisk cupcake og sånne Cacaskaker som er dekket med små rosetter. |
|
|
|
![]() |
|
|